Одна з головних цілей нашої роботи – зручна та безпечна велосипедна мережа Києва.

Наша робота полягає у моніторингу та аналізі дій та планів влади, залученні іноземних експертів, вимогах скоригувати дії на користь користувачів велосипеда через акції, журналістів та пряму співпрацю.

У 2014 році Асоціація велосипедистів Києва розробила та передала до міської ради велоконцепцію Києва, на основі якої спільними зусиллями Асоціації та Департаменту містобудування та архітектури КМДА підготовлено Міську цільову програму з розвитку велосипедної інфраструктури у місті Києві на 2015-2019 роки. Програму не було затверджено через брак фінансування.

У 2015 році Асоціація велосипедистів Києва:

  1. активно моніторила проектні та будівельні роботи на веломаршруті “Європейська площа – ж/м Троєщина”,
  2. разом з волонтерською ініціативою “Агенти змін” розробили пілотну систему навігації на веломаршруті на Трухановому острові,
  3. домоглась встановлення одного ряду складаних сидінь у фунікулері для більш зручного перевезення дитячих візків та велосипедів.

У 2016 році Асоціація велосипедистів Києва:

  1. добилася від КМДА замовлення розробки велосипедної концепції Києва і надавала консультаційну допомогу при її розробці. Мапа проекту веломережі Києва Map_VeloСonсept_2017_150х110_sss

Збільшену версію мапи проекту веломережі дивіться тут.

  1. контролювала роботи по веломаршруту “Троєщина – Європейська площа” – у 2016 році велодоріжки з’явилися на вулицях Сабурова та Цвєтаєвої
  2. зафіксувала зростання попиту на велоінфраструктуру в Києві: за результатами підрахунку велосипедистів у Києві восени 2016 року, на велодоріжці на вул. Бальзака (веломаршрут “Троєщина – Європейська площа”) кількість користувачів велосипеда збільшилась на 50% за рік
  3. брала участь у підготовці нової редакції розділу по транспорту і міській мобільності в Стратегії розвитку Києва 2025

У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва:

  1. допомогла розробити велоконцепцію Києва, яку Київрада ухвалила в лютому 2018 року
  2. допомагала формувати бюджет на розвиток велоінфраструктури і сприяла виділенню 50 млн грн на велоінфраструктуру в бюджеті Києва на 2018 рік
  3. консультувала КМДА експеримент з рухом велосипедистів по смугах для громадського транспорту
  4. ініціювала звернення велоініціатив Києва до Київської міської державної адміністрації під час акції “Білий велосипед – Досить нас вбивати!” і зустрічі з керівниками КМДА наприкінці 2017 року, на якій домовились про термінові кроки, щоб “розморозити” розвиток велоінфраструктури в місті
  5. розробила і передала КП “Київпастранс” нагадування для водіїв автобусів та тролейбусів щодо правил взаємодії на дорогах Києва з користувачами велотранспорту

Велоінфраструктура в Києві

Станом на початок 2017 року в Києві функціонує веломаршрут “Троєщина – Європейська” (збудовано вже понад 20 км велошляхів). АВК вважає цей веломаршрут першим зразком якісної велоінфраструктури в Києві. Крім того, у Києві є не зв’язані між собою велодоріжки на окремих вулицях, які були першими, а тому далекими від досконалості спробами. Це велодоріжки на пр. Бажана, вул. Здолбунівській, Дніпровській набережній, пр. Перемоги (від в’їзду в Київ перед метро “Житомирська” до метро “Святошин”, у планах — подовжити її до Повітрофлотського проспекту), Оболонська набережна, вул. Драгомирова. Але повноцінним веломаршрутом у Києві, який сполучає місця, де люди живуть і куди їздять на роботу, є поки що лише веломаршрут “Троєщина – Європейська площа”.

Подивитись на велоінфраструктуру в Києві можна на інтерактивній мапі в інформаційно-аналітичній системі КМДА.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Igor Bondarenko

    Не знаю как в этом, но в прошлом году с водил бабло срубали. Те же работники “Киевтранспарксервиса”.

інші цікаві матеріали

Заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян запропонував урахувати напрацювання літньої школи «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності» при підготовці проекту реконструкції

Асоціація велосипедистів Києва проаналізувала плани робіт КК “Київавтодор” на 2018-2020 роки. Плани капітального ремонту вулиць взято з програми економічного та соціального розвитку Києва 2018-2020 років.

Аналіз проекту капітального ремонту вулиці Алма-Атинська на предмет організації руху велотранспорту, доступності для маломобільних та безпеки руху. Проект надано замовником Комунальна корпорація “Київавтодор”, цей аналіз