• Chmel Viktor

    Всі сигнали також можна подавати одніє рукою. Напр. при повороті праворуч, треба ліву руку виставити ліворуч і зігнути в лікті. Ось так: |_.

  • Chmel Viktor

    Після ДТП при відсутності постраждалих можна ще підписати европротокол і не їхати на пост ДАЇ, бо ДАЇ ще штрафане і права забере. Як правило викликають страхового комісара, який допомагає його правильно заповнити. Також в договорах є ліміти до яких можна довідку від ДАЇ не надавати. Тут тільки треба автомобілісту вміти “на око” визначати вартість пошкоджень.
    Правда я не знаю як у велосипедистів зі страхуванням.

  • Chmel Viktor

    Магістраль у нас в країні здається лише одна: Київ – аеропорт Бориспіль 😉
    А от “дороги для автомобілів” цікаво було б побачити на карті до поїздки. Гугл чи Яндекс карти це можуть показати?

  • Chmel Viktor

    Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити. Вони реально самі розвантажені, напр. я на маршрутці в центр Києва “долітаю” за 10-15 хвилин з Либідської.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та