Отримати друковану версію правил можна на безкоштовних майстер-класах Велошколи з безпеки руху.

  • Chmel Viktor

    Всі сигнали також можна подавати одніє рукою. Напр. при повороті праворуч, треба ліву руку виставити ліворуч і зігнути в лікті. Ось так: |_.

  • Chmel Viktor

    Після ДТП при відсутності постраждалих можна ще підписати европротокол і не їхати на пост ДАЇ, бо ДАЇ ще штрафане і права забере. Як правило викликають страхового комісара, який допомагає його правильно заповнити. Також в договорах є ліміти до яких можна довідку від ДАЇ не надавати. Тут тільки треба автомобілісту вміти “на око” визначати вартість пошкоджень.
    Правда я не знаю як у велосипедистів зі страхуванням.

  • Chmel Viktor

    Магістраль у нас в країні здається лише одна: Київ – аеропорт Бориспіль 😉
    А от “дороги для автомобілів” цікаво було б побачити на карті до поїздки. Гугл чи Яндекс карти це можуть показати?

  • Chmel Viktor

    Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити. Вони реально самі розвантажені, напр. я на маршрутці в центр Києва “долітаю” за 10-15 хвилин з Либідської.

  • Anton Rusinov

    > Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити

    в 2019ому можна

  • http://brweb.tk Брегунец Руслан

    Прекрасный материал! Может кто встречал, есть-ли статистика по ДТП с участием велосипедистов по Украине за 2018 год?

  • Андрій Штепа

    Цікавить таке питання, поясню на прикладі. Вулиця Бальзака ( троещина) велодоріжка проходить по тротуару, її перетинає багато виїздів с дворів, також Т-образні перехрестя нерегульованим, хто має перевагу у русі у таких випадках? У пішохода завжди преревага апріорі, а от між водіями і велосипедистами завжди конфлікти за першочерговість проїзду, да і збивають часто. Як що кожного разу спішуватись, щоб перейти то це повна дурня, навіщо тоді взагалі ці велодоріжки краще по дорозі їхати там ти хоч повноправний учасник руху, а не пойми хто. Дякую за відповідь заздалегідь.

інші цікаві матеріали

У 2019 році U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») запустила першу в Україні програму сертифікації бізнесу Bike Friendly Company. Першими учасниками сертифікаційної програми Bike friendly Company

У вихідний день на вулицях Києва стало на 15% більше велосипедистів за рік. Такі результати підрахунку велосипедистів навесні 2019 року, який провела U-Cycle (ГО «Асоціація

23 червня U-Cycle (громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва») організувала корпоративну велошколу для працівників «Дарниці». Велошколу з безпеки руху відвідали працівники офісу, виробництва та лабораторії фармацевтичної