Отримати друковану версію правил можна на безкоштовних майстер-класах Велошколи з безпеки руху, які проводять велотренери Асоціації велосипедистів Києва в різних районах Києва щомісяця.

  • Chmel Viktor

    Всі сигнали також можна подавати одніє рукою. Напр. при повороті праворуч, треба ліву руку виставити ліворуч і зігнути в лікті. Ось так: |_.

  • Chmel Viktor

    Після ДТП при відсутності постраждалих можна ще підписати европротокол і не їхати на пост ДАЇ, бо ДАЇ ще штрафане і права забере. Як правило викликають страхового комісара, який допомагає його правильно заповнити. Також в договорах є ліміти до яких можна довідку від ДАЇ не надавати. Тут тільки треба автомобілісту вміти “на око” визначати вартість пошкоджень.
    Правда я не знаю як у велосипедистів зі страхуванням.

  • Chmel Viktor

    Магістраль у нас в країні здається лише одна: Київ – аеропорт Бориспіль 😉
    А от “дороги для автомобілів” цікаво було б побачити на карті до поїздки. Гугл чи Яндекс карти це можуть показати?

  • Chmel Viktor

    Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити. Вони реально самі розвантажені, напр. я на маршрутці в центр Києва “долітаю” за 10-15 хвилин з Либідської.

інші цікаві матеріали

Кампанія «Велосипедом до школи» відбулась у громадах 5 областей України. Кампанію провела ГО «Асоціація велосипедистів Києва» за підтримки місцевих рад і програми «U-LEAD з Європою»

Проект “ВелоСхід”, який за підтримки USAID стартував на Сході України у червні цього року, вже добігає кінця. За чотири місяці проектна команда Асоціації велосипедистів Києва

Учасники та учасниці проекту “ВелоСхід” напередодні завершення проекту отримали унікальну додаткову можливість – відкрити для себе Польщу велосипедну. Всі, як справжні першовідкривачі, повернулися додому не