Отримати друковану версію правил можна на безкоштовних майстер-класах Велошколи з безпеки руху, які проводять велотренери Асоціації велосипедистів Києва в різних районах Києва щомісяця.

  • Chmel Viktor

    Всі сигнали також можна подавати одніє рукою. Напр. при повороті праворуч, треба ліву руку виставити ліворуч і зігнути в лікті. Ось так: |_.

  • Chmel Viktor

    Після ДТП при відсутності постраждалих можна ще підписати европротокол і не їхати на пост ДАЇ, бо ДАЇ ще штрафане і права забере. Як правило викликають страхового комісара, який допомагає його правильно заповнити. Також в договорах є ліміти до яких можна довідку від ДАЇ не надавати. Тут тільки треба автомобілісту вміти “на око” визначати вартість пошкоджень.
    Правда я не знаю як у велосипедистів зі страхуванням.

  • Chmel Viktor

    Магістраль у нас в країні здається лише одна: Київ – аеропорт Бориспіль 😉
    А от “дороги для автомобілів” цікаво було б побачити на карті до поїздки. Гугл чи Яндекс карти це можуть показати?

  • Chmel Viktor

    Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити. Вони реально самі розвантажені, напр. я на маршрутці в центр Києва “долітаю” за 10-15 хвилин з Либідської.

інші цікаві матеріали

Запрошуємо членів Асоціації велосипедистів Києва взяти участь у виборах голови і членів Ради АВК та Ревізійної комісії! Під час Загальних зборів Асоціації велосипедистів Києва 2

Громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” розпочала новий проект “Зелене світло для велоруху в громадах / Green Light for Cycling in Hromadas”. Для АВК проект дає,

У Києві 2-7 липня 2018 року пройде літня школа “Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності” для спеціалістів з транспортного планування та містобудування з