Отримати друковану версію правил можна на безкоштовних майстер-класах Велошколи з безпеки руху.

  • Chmel Viktor

    Всі сигнали також можна подавати одніє рукою. Напр. при повороті праворуч, треба ліву руку виставити ліворуч і зігнути в лікті. Ось так: |_.

  • Chmel Viktor

    Після ДТП при відсутності постраждалих можна ще підписати европротокол і не їхати на пост ДАЇ, бо ДАЇ ще штрафане і права забере. Як правило викликають страхового комісара, який допомагає його правильно заповнити. Також в договорах є ліміти до яких можна довідку від ДАЇ не надавати. Тут тільки треба автомобілісту вміти “на око” визначати вартість пошкоджень.
    Правда я не знаю як у велосипедистів зі страхуванням.

  • Chmel Viktor

    Магістраль у нас в країні здається лише одна: Київ – аеропорт Бориспіль 😉
    А от “дороги для автомобілів” цікаво було б побачити на карті до поїздки. Гугл чи Яндекс карти це можуть показати?

  • Chmel Viktor

    Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити. Вони реально самі розвантажені, напр. я на маршрутці в центр Києва “долітаю” за 10-15 хвилин з Либідської.

  • Anton Rusinov

    > Шкода, що по “А” смузі для машрутних транспортних засобів не можна їздити

    в 2019ому можна

  • http://brweb.tk Брегунец Руслан

    Прекрасный материал! Может кто встречал, есть-ли статистика по ДТП с участием велосипедистов по Украине за 2018 год?

  • Андрій Штепа

    Цікавить таке питання, поясню на прикладі. Вулиця Бальзака ( троещина) велодоріжка проходить по тротуару, її перетинає багато виїздів с дворів, також Т-образні перехрестя нерегульованим, хто має перевагу у русі у таких випадках? У пішохода завжди преревага апріорі, а от між водіями і велосипедистами завжди конфлікти за першочерговість проїзду, да і збивають часто. Як що кожного разу спішуватись, щоб перейти то це повна дурня, навіщо тоді взагалі ці велодоріжки краще по дорозі їхати там ти хоч повноправний учасник руху, а не пойми хто. Дякую за відповідь заздалегідь.

інші цікаві матеріали

Більше двох тисяч українців та українок із 21 міста пройшли сьогодні вулицями столиці. Учасники Міжнародного маршу за клімат вимагали від президента, уряду та новоствореного Міністерства

Сьогодні, 19 вересня, напередодні Всесвітнього дня без авто в Києві проходить флешмоб «Велосипедом на роботу». U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») організувала зустріч і сніданок для

Як Амстердам став велостолицею світу? Український журналіст Олег Єльцов розпитав велоактивіста з Амстердама про його досвід велореволюції по-голландськи. Матеріал републікується в перекладі з дозволу автора.