Асоціація велосипедистів Києва – це експертний центр та громадське об’єднання активістів, які працюють над перетворенням Києва на зручне і безпечне місто для пересування велосипедом.

Наша місія

Комфортний та безпечний Київ, у якому кожен має можливість їздити на велосипеді.

Цілі АВК 2020 – це 2, 200, 0.

листівка_фронт 150х100 (+2)-001

Цілі організації на 2017-2020 роки:

  • 2% всіх поїздок Києвом – велосипедні
  • 200 км зручних та якісних велошляхів
  • 0 загиблих та тяжкотравмованих велосипедистів у Києві

2% поїздок містом – це, щонайменше, 55 000 велосипедистів на вулицях Києва щодня. Зараз цей показник сягає не більше 7 000 осіб в погожий день.

Звідки беруться ці відсотки? Розподіл користування різними видами транспорту (modal split) вираховується у транспортній моделі міста, яку Київ розробив у 2015 році. З кожним оновленням транспортної моделі ми знатимемо поточний відсоток користування велотранспортом.

200 км велошляхів – це, щонайменше, 200 кілометрів якісних велошляхів (велодоріжок, велосмуг тощо) у столиці, проектування та будівництво яких адвокатує і контролює Асоціація велосипедистів Києва. На сьогодні в Києві якісним можна назвати лише один веломаршрут “Троєщина – Центр” (довжина 16 км).

0 загиблих та тяжко травмованих велосипедистів – показник, на який ми можемо впливати лише опосередковано. Асоціація велосипедистів Києва  адвокатує зміни в національному законодавстві про безпеку дорожнього руху (правила дорожнього руху, будівельні норми, стандарти будівництва велошляхів), які впливатимуть на зниження аварійності в місті. АВК також співпрацює з “Мотохелпом”, координує допомогу велосипедистам, які потрапили в ДТП, проводить велонавчання з безпеки руху.

Напрямки роботи АВК:

1) поява зручної та безпечної велосипедної інфраструктури у Києві та на околицях, а саме:

– контроль за проектуванням та будівництвом велоінфраструктури;
– внесення змін до нормативних державних та міських документів;
– заохочення облаштування велопарковок та інших “принад” для велосипедистів;

2) популяризація велосипеду як виду транспорту, збільшення кількості велосипедистів

– проведення заходів для популяризації велосипеда як виду транспорту;
– заохочення бізнесу до створення зручних умов для роботи велосипедистів в офісах;
– заходи з підвищення безпеки велосипедистів на дорогах.

Візія Асоціації до 2024 року

Асоціація велосипедистів Києва – міська організація, яка впливає на 100% рішень Київської міської державної адміністрації щодо транспортного розвитку. Асоціація працює як експертний центр та об’єднання активістів, які хочуть наблизити Київ до своєї місії.

Асоціація налічує 5000 членів та 10 працівників, має офіс з велогаражем і місцем для громадських зустрічей. Фінансування організації збалансоване за рахунок членських внесків, пожертв та спонсорських коштів.

Задля досягнення цілей ми

  • слідкуємо за проектуванням та будівництвом велосипедної інфраструктури у Києві,
  • надаємо рекомендації щодо кращої організації руху велосипедистів,
  • розробляємо та лобіюємо зміни до нормативних державних та міських документів,
  • проводимо акції та кампанії для врахування велосипедистів на нових розв’язках та дорогах,
  • спонукаємо бізнес облаштовувати зручності для велосипедистів: відвідувачів та працівників,
  • проводимо велопаради та велоконкурси,
  • слідкуємо за вело-ДТП та надаємо допомогу збитим велосипедистам,
  • обмінюємося досвідом з велоорганізаціями інших міст та країн.

Структура Асоціації, звіти, плани

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та