У липні 2014 року бордах Києва та Чернігова з’явилася соціальна реклама, що звертає увагу водіїв та велосипедистів на безпечну поведінку на дорогах.

Найтиповіші ситуації, що можуть призвести до зіткнення:

1) Пропустіть велосипедиста на головній дорозі

Якщо велосипедист їде по головній дорозі, він має пріоритет у русі, як і будь-який інший учасник дорожнього руху.

Значна кількість ДТП стається, коли водій, повертаючи ліворуч, не пропускає велосипедиста, що їде прямо, або при русі велосипедиста по головній дорозі, а водія — під знак “Поступитися дорогою”.

2) Перед виїздом подивіться у дзеркала і пропустіть велосипедиста

Швидкість велосипедиста — 25-30 км/год, безпечний гальмівний шлях — 6 м. Велосипедист не встигне загальмувати і, наприклад, знесе дзеркало або подряпає машину.

avk-bb2-url

3) Перед відкриттям дверей подивіться у ліве дзеркало

Часто вело-ДТП стаються, коли велосипедист намагається об’їхати несподівано відкриті двері машини.

avk-bb1-url

4) Повертаючи праворуч, подивіться у праве дзеркало

Якщо ви повертаєте праворуч, то велосипедиста, що їде прямо, необхідно пропустити. Значна кількість ДТП стаються через те, що велосипедист в’їжджає в авто, яке повератає праворуч. Згідно з пунктом ПДР 10.2 винним при цьому вважають водія.

5) Не притискайте велосипедиста до бордюру

Якщо велосипедист їде посередині смуги, у нього є на це причини: він може об’їжджати відкриті люки, решітки, пісок, напливи асфальту. Ці перешкоди можуть призвести до падіння велосипедиста.

avk-bb3-url

Безпека велосипедистів залежить також від них самих. Нагадуємо велосипедистам, що в темний час доби слід вімкнути передній ліхтар та задню мигалку.

avk-bb4-url

Соціальна реклама була розроблена в рамках кампанії з безпеки руху, яку започаткувала Асоціація у 2014 році. “Нам по дорозі” – загальний слоган, що закликає як водіїв, так і велосипедистів бути уважними на дорогах, адже від їх поведінки залежить здоров’я та життя учасників дорожнього руху.

Рекламу реалізували Асоціація велосипедистів Києва, громадська ініціатива “ВелоЧернігів“, у співпраці з дизайнером Ігорем Скляревським, за фінансової підтримки Німецького товариства міжнародної співпраці (GIZ).

інші цікаві матеріали

Голова Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко популяризував велосипед серед дітей, які стали учнями в Німецькому цифровому дитячому університеті. Як пояснити дітям, що велосипед робить місто

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед