Більшість крадіїв, а саме 95%, використовують нескладні інструменти.

Вони — опортуністи, що шукають миттєвої винагороди в формі готівки. Вони хочуть якнайшвидше виміняти велосипед на гроші. Насправді найбільше остерігатися треба не їх, а решти 5% крадіїв. Про це пишуть на польському сайті WeLoveCycling.

Більшість якісних замків унеможливлюють їх розтинання жодним із багатьох інструментів, але це не стосується широко розповсюджених тросів. Умілий злодій розріже його за кілька секунд. Пристібання велосипеда на так слабкий замок — це красномовне запрошення для крадія. Міцний U-lock має захистити твій ровер у більшості випадків.

Але існує решта 5% злодіїв. Вони створюють зорганізовані банди, що використовують кращі інструменти і шукають виключно дорогі велосипеди. Для них не проблема скористатися довгими болторізами, а навіть електроінструментом. Зважаючи на таких крадіїв треба також подбати про захист. Експерти вважають, що найкращі замки — це U-lock або складані. U-lock просто тверді і їх важко розрізати, а конструкція пласких замків унеможливлює розрізання їх улюбленим інструментом велокрадіїв — болторізом.

У великих містах радять використовувати більш ніж один замок: один замок — це дріб’язок для злодія, натомість два — це серйозніша справа. Деякі виробники навіть пропонують пари замків, що відкриваються одним ключем. Їх може використовувати навіть сім’я, щоб не носити з собою великої в’язки ключів. Також треба впевнитися, що замок має складний циліндр. Багато дешевих замків використовують ту саму конструкцію механізму, тому ймовірність їх відкриття схожим ключем дуже висока.

Однак нема замка, якого не можна було б знищити. Якщо велозлодій озброєний болгаркою на акумуляторі з диском із карбіду вольфраму, розтин найміцнішого замка займе йому трохи часу, але зрештою вдасться. Найважливіше — не дати йому такої можливості.

Переклав Андрій «Ведомир» Волинко

інші цікаві матеріали

Учасники та учасниці проекту “ВелоСхід” напередодні завершення проекту отримали унікальну додаткову можливість – відкрити для себе Польщу велосипедну. Всі, як справжні першовідкривачі, повернулися додому не

Голова Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко популяризував велосипед серед дітей, які стали учнями в Німецькому цифровому дитячому університеті. Як пояснити дітям, що велосипед робить місто

Мене звати Антон Ремовський, я випускник Київського державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені М.Бойчука і за сумісництвом велосипедист. Коли я почав навчатися в Києві,