Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді.

Організаторами лежачого протесту виступили всі київські велоспільноти.

«Цього тижня після 12-денної боротьби за життя помер Мужев Діас Іванович. Його прямо на велопереїзді збила автівка, яка на швидкості повертала з Бажана на Ревуцького. Прямою причиною цього є дії чиновників, які сидять у КМДА — саботування розвитку веломережі міста, переведення фінансування на інше, проектні роботи, які тривають роками і не закінчуються нічим, і абсолютно кримінальне підняття швидкості на магістралях до 80 км/год. Якщо вони переступають через нас у своїх справах, то хай спробують це зробити фізично, по дорозі на засідання Київради», – пояснюють організатори акції.

Асоціація велосипедистів Києва підтримала акцію Die-in: лежачий протест велоспільноти з такими вимогами:

1) створення велоінфраструктури — оголошення тендерів на всі 7 веломаршрутів, на проектування яких виділила гроші Київрада

2) зниження швидкості до 50 км/год у Києві

3) засоби бeзпeки на ділянках з ДТП: звужeння смуг, освітлeння, дeлініатори, які захищають смуги громадського транспорту від паркування.

Нагадаємо, у грудні 2018 році Київрада виділила кошти на проектування 7 веломаршрутів у Києві. Кошти в сумі 700 тисяч гривень передбачені на проектування семи веломаршрутів: Виноградар–Центр, Воскресенка–Московський міст–Центр, Куренівка–Центр, Лісовий масив–Центр, Оболонь–Поділ–Центр, Солом’янка–Центр, Поштова площа–міст Патона. Однак досі не відбувся тендер на жоден веломаршрут.

8 лютого 2018 року Київрада ухвалила велоконцепцію, яка містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві, зокрема карти веломережі з визначеною черговістю веломаршрутів. Велоконцепцію розробили на виконання Стратегії Києва 2025, яка ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок з 0,25% до 5% у 2025 році. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей.

За результатами останнього підрахунку велосипедистів у 2018 році велосипедистів у Києві стало на 40% більше за рік.

Довідка: Лежачі протести з імітацією вмирання є поширеною формою протесту, які використовувалися різними групами громадських активістів — антивоєнних, правозахисних, зоозахисних, екологічних тощо. У найпростішій формі протестувальники лягають на землю і прикидаються мертвими, іноді прикриваючи себе плакатами або прапорами.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Велодружні музеї, бібліотеки, театри та інші громадські заклади відтепер можуть безкоштовно отримати сертифікат Bike Friendly Company, який створила U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»). Отримати безкоштовний

Кілька сотень людей проїхались велосипедом по Києву безпечно та стильно під час Велопараду дівчат #KyivCycleChic 2019. Велопарад дівчат вдев’яте організувала U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»).

Українських роботодавців запрошують до участі в національному конкурсі «Велопрацедавець 2019», який вперше проходить у восьми містах України: Київ, Харків, Полтава, Кривий Ріг, Запоріжжя, Херсон, Вінниця