Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику.

Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами одностайно проголосувала за протокольні доручення виконавчому органу Київради Київській міській державній адміністрації (КМДА) з наступних питань:

  1. При підготовці найближчих змін до рішення Київради про бюджет міста Києва на 2019 рік та Програми економічно-соціального розвитку на 2018-2020 роки передбачити у повному обсязі фінансування, необхідне для виконання проектних робіт щодо створення 7 першочергових магістральних веломаршрутів (відповідно до велоконцепції Києва, ухваленої 9 лютого 2018 року).
  2. Зобов’язати комунальну корпорацію «Київавтодор», підпорядковану Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, до 1 червня 2019 року оголосити тендери на проектування 7 велосипедних маршрутів, передбачених у ПЕСР на 2018-2020 роки та у проекті міської цільової програми з розвитку транспортної інфраструктури.
  3. Департаменту транспортної інфраструктури КМДА підготувати до 1 червня 2019 року проект рішення Київради щодо приведення максимальної дозволеної швидкості у місті Києві у відповідність з Правилами дорожнього руху України (до 50 км/год) і подати його на розгляд постійних комісій Київради.
  1. Департаменту транспортної інфраструктури КМДА до 1 травня 2019 року опублікувати календарний план впровадження системи контролю швидкості у місті Києві на 2019-2020 роки.
  2. Зобов’язати комунальну корпорацію «Київавтодор», підпорядковану Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, до 1 травня 2019 року опублікувати на своєму сайті у високій роздільній здатності виконані на замовлення КК «Київавтодор» проекти реконструкцій та капітальних ремонтів вулиць міста Києва.
  1. Зобов’язати КК «Київавтодор», підпорядковану Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, до 1 травня 2019 року демонтувати незаконний паркан під мостом Патона, на ділянці, що прилягає до ділянки, займаної КП «Київавтошляхміст».
  2. Зобов’язати КП «Центр організації дорожнього руху» до 1 травня 2019 року розробити і оприлюднити план заходів, щодо зменшення аварійності та усунення факторів ризику на розв’язках, розташованих на проспекті Миколи Бажана.
  3. Зобов’язати КП «Житлоінвестбуд-УКБ» до 1 травня 2019 року опублікувати на своєму сайті виконану на замовлення цього КП скориговану проектно-кошторисну документацію по веломаршруту «Троєщина – Європейська площа».
  1. Зобов’язати Департамент транспортної інфраструктури КМДА до 1 травня 2019 року оприлюднити календарний план добудови веломаршруту «Троєщина – Європейська площа» відповідно до скоригованої проектно-кошторисної документації.
  2. Рекомендувати Київському міському голові Віталію Володимировичу Кличку якомога швидше оголосити відкритий конкурс на заміщення вакантної посади голови Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
  3. Рекомендувати Департаменту транспортної інфраструктури КМДА якомога швидше оголосити відкрити конкурс на заміщення вакантної посади голови сектору з питань розвитку велосипедної інфраструктури у складі Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Вимоги київської велоспільноти озвучив під час комісії депутат Сергій Харчук. Координаторка київської роботи Асоціації велосипедистів Києва Яна Брик наголосила на важливості зафіксувати дати виконанння вимог. Голова АВК Богдан Лепявко підкреслив необхідність знизити швидкість у Києві до 50 км/год, як це визначено в законі України.

“Я скажу словами з Біблії “Стучіть і вам відкриють”, – сказав мер Києва Віталій Кличко.

Нагадаємо, 14 березня перед входом до КМДА і Київради відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту виступили всі київські велоспільноти.

Асоціація велосипедистів Києва підтримала акцію Die-in: лежачий протест велоспільноти з такими вимогами:

1) створення велоінфраструктури — оголошення тендерів на всі 7 веломаршрутів, на проектування яких виділила гроші Київрада

2) зниження швидкості до 50 км/год у Києві

3) засоби бeзпeки на ділянках з ДТП: звужeння смуг, освітлeння, дeлініатори, які захищають смуги громадського транспорту від паркування.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») спільно з фармацевтичною корпорацією «Артеріум» оновили Маршрути здоров’я в 5 парках Києва. Маршрути здоров’я — це рекреаційні велосипедні маршрути завдовжки

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») і «Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг» подали пропозиції до ДСТУ про дорожню розмітку. Пропозиції до проекту державних стандартів України

Ми розкажемо про 5 проектів Громадського бюджету, які можуть зробити пересування в місті зручнішим і безпечнішим для людей. Їх подали члени, друзі та волонтери U-Cycle (ГО