Київрада виділила кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві в бюджеті на 2019 рік.

Депутати підтримали бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, як свідчить рішення Київради про бюджет міста Києва на 2019 рік.

Кошти в сумі 700 тисяч гривень передбачені на проектування семи веломаршрутів: Виноградар–Центр, Воскресенка–Московський міст–Центр, Куренівка–Центр, Лісовий масив–Центр, Оболонь–Поділ–Центр, Солом’янка–Центр, Поштова площа–міст Патона.

На що витратять гроші

Бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури КМДА стосується проектних робіт для будівництва 7 веломаршрутів:

  1. велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту ім.Є.О.Патона – 100,00 тис.грн.;
  2. велосипедної доріжки по веломаршруту «Воскресенка – Московський міст-Центр»в м.Києві – 100, 00 тис.грн.;
  3. велосипедної доріжки по веломаршруту «Куренівка – Центр» в м.Києві – 100, 00 тис.грн.;
  4. велосипедної доріжки по веломаршруту «Лісовий масив – Центр» в м.Києві – 100, 00 тис.грн.;
  5. велосипедної доріжки по веломаршруту «Солом’янка – Центр» в м.Києві – 100, 00 тис.грн.;
  6. велосипедної доріжки по веломаршруту «Оболонь – Центр» в м.Києві – 100, 00 тис.грн.;
  7. велосипедної доріжки по веломаршруту «Виноградар – Центр» в м.Києві – 100, 00 тис.грн.

Дані кошти дадуть змогу запустити процес, оголосити тендери на проектування.

«Київрада виділила кошти лише на проектування веломаршрутів, але велодоріжки почнуть будувати, якщо під час перегляду бюджету навесні виділять кошти саме на будівництво. За позитивного сценарію початок будівництва – серпень-вересень 2019. Сподіваємось, у комунальній корпорації «Київавтодор» процес не затягнуть», – пояснила координаторка роботи АВК по Києву Яна Брик.

Нагадаємо, бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури КМДА містив також 29,9 млн грн на будівництво веломаршруту «Оболонь-Поділ-Центр» в Києві, який наразі не спроектовано, але цей запит не було розглянуто постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Фото з акції “Досить нас вбивати” восени 2017 року. Фото: АВК

Нагадаємо, у бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок.

У грудні 2017 року Київська міська рада затвердила бюджет на 2018 рік, де заклала 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці. Однак їх вирішили спрямувати не на проектування і будівництво нових веломаршрутів, а на закінчення першого веломаршруту в столиці (Троєщина – Європейська площа). У вересні стало відомо, що за дорученням мера Києва Віталія Кличка ці 50 млн грн хочуть віддати на ремонт Київського зоопарку.

8 лютого 2018 року Київрада ухвалила велоконцепцію Києва, яка містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві, зокрема карти веломережі з визначеною черговістю веломаршрутів. Велоконцепцію розробили на виконання Стратегії Києва 2025, яка ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок з 0,25% до 5% у 2025 році. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Громадська організація Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги для допомоги постраждалим у вело-ДТП. Про це розповіли на прес-конференції в ІА «Київ Інформатор». Платформа юридичної

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту