У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок.

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню редакцію бюджету Києва на 2018 рік, зокрема, щодо розвитку велосипедної інфраструктури в Києві.

У бюджеті на 2018 рік зменшились (читайте «зникли») видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської адміністрації на такі статті:

  • 200 тис грн на будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту ім.Патона (проте, це не завадило комунальній корпорації «Київавтодор»  все-таки оголосити тендер);
  • 100 тис грн на реконструкцію та будівництво вулично-дорожньої мережі в частині створення велосипедної інфраструктури;
  • 100 тис грн на будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту Оболонь-Поділ-Центр;
  • 100 тис грн на будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту Виноградар-Центр;
  • 110 тис грн на будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту Солом’янка-Центр;

Крім того, зменшились видатки спеціального фонду бюджету, передбачені на реконструкцію та будівництво вулично-дорожньої мережі в частині створення велосипедної інфраструктури та рекреаційного велосипедного маршруту в Києві веломаршрут «Житловий масив Троєщина – Європейська площа» в сумі 200 тис грн.

У Києві передумали фінансувати будівництво старих і нових веломаршрутів.

«Здавалось би, можна ці статті витрат передбачити в наступному році, проте це призводить до затягування процесів. Якщо б тендери на проектування велоінфраструктури оголосили до кінця 2018 року, то це пришвидшило би проектування та відповідно і зробило можливим початок будівництва велодоріжок улітку», – каже координаторка АВК по Києву Яна Брик.

При тому, що першочергові веломаршрути так і не побудовано, передбачено великі витрати на велопішохідний міст. Затверджено проект «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» у Печерському та Шевченківському районах вартістю 287 мільйонів 356 тисяч 195 гривень.

Велопішохідний міст планують побудувати до кінця весни 2019 року.

«Перш ніж шукати інноваційні рішення і робити «мегасучасні мости», варто почати з малого – елементарних безпечних велодоріжок, які повноцінно з’єднують дві точки – спальні райони з центром. Ми звертаємо увагу депутатів Київської міської ради на недоцільність таких рішень і закликаємо при ухваленні бюджету на 2019 рік враховувати інтереси громади та норми велоконцепції Києва», – заявляють в Асоціації велосипедистів Києва.

Нагадаємо, за дорученням мера Києва Віталія Кличка гроші на закінчення першого веломаршруту в столиці (Троєщина – Європейська площа) хочуть віддати на ремонт Київського зоопарку.

Фото учасників флешмобу Велосипедом на роботу в Києві 21 вересня 2018 року.

У грудні 2017 року Київська міська рада затвердила бюджет на 2018 рік, де заклала 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці.

8 лютого 2018 року Київрада ухвалила велоконцепцію Києва, яку влітку 2018 року підписав київський міський голова Віталій Кличко. Велоконцепція Києва – це план інтеграції велосипеда в міську транспортну інфраструктуру, який містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві, зокрема карти веломережі, яку допомагала розробляти Асоціація велосипедистів Києва. Карта першочергових веломаршрутів створена для того, аби було зрозуміло, які маршрути обирати для цільового фінансування з бюджету та реалізації.

Навесні 2018 року генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Олександр Густєлєв заявив, що на виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури столиці КК «Київавтодор» вніс пропозиції включити до програми дорожньо-будівельних робіт проектування та будівництво трьох велосипедних маршрутів: «Виноградар – Центр» (протяжність 16,7 км), «Оболонь – Поділ – Центр» (протяжність 13,1 км), «Солом’янка – Центр» (протяжність 7,8 км) та велосипедної доріжки Набережним шосе від Поштової площі до мосту імені Патона (протяжність 5 км).

Велодоріжка на Набережній: Київавтодор, астанавітєсь!

10 липня 2018 року заступник голови КМДА Дмитро Давтян повідомив, що КК «Київавтодор» попередньо може отримати 10,9 млн євро на будівництво 12 магістральних велосипедних маршрутів (загальна протяжність – 123,2 км) відповідно до в фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) – проект «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України». Як повідомили в Київському інвестиційному агентстві (КІА), ЄІБ фінансує лише будівництво, а розробка проектної документації фінансується за кошти міського бюджету.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом