Координаторка АВК по Києву,
Яна Брик

Здавалось би, #перемога. У місті з’явиться нова велодоріжка, яка до того ж є у велоконцепції Києва, але….під номер 15 в пріоритетності!!! І байдуже, що на перші 3 веломаршрути ще не виписано якісно технічне завдання (ТЗ), КК «Київавтодор» навіть поговорював про необхідність спочатку розробки техніко-економічного обґрунтування (явне затягування процесу), зате 15 маршрут готові робити й бачте навіть кошти знайшли.

Є ймовірність того, що велодоріжка буде проходити під горою. Бо це найпростіше рішення, але ні в якому разі не ефективне. Дуже сумніваємось, що КК «Київавтодор» буде робити велодоріжку зі сторони набережної. Чому? А ви б прокладали велодоріжку з асфальту по свіжобрукованим плитам? Адже в той момент, коли робився капремонт з боку набережної, рекомендації АВК щодо облаштування велоінфраструктури були проігноровані!

Тому хотілось би звернути увагу потенційних розробників проекту на нові ДБН, а саме: як повинна облаштовуватись велоінфраструктура відповідно до профілю вулиці. Сподіваюсь, що здоровий глузд переможе у даній ситуації. Щоб надалі не виникало подібних ситуацій як, наприклад, на Леонтовича, коли у ТЗ на проектування велосмуги не було, але за два дні до «святкового відкриття» вона з’явилась, але не в ту сторону (не контрсмуга).

Найбільшим моїм побоюванням є те, що жодної «презентації об’єкту громадськості» не буде й все буде вирішено одноосібно, а ми як Асоціація велосипедистів Києва не зможемо вплинути на ситуацію чи надати рекомендації та зауваження до проекту.

З позитивних моментів можу відзначити лише те, що ТЗ на проектування стали набагато кращої якості, оскільки ми бачимо вже більш-менш чітко прописані вимоги, а не тільки фразу «облаштування велодоріжки за можливості». Також те, що у ТЗ прямо прописано: «При проектуванні велосипедної інфраструктури брати до уваги “Рекомендації з організації руху велосипедного транспорту ERA” в частині, що не суперечить чинним нормативно-правовим документам України. Сподіваюсь, що представники КК «Київавтодор» також читали ці рекомендації.

Не люблю розганяти завчасно #зраду, але робити вигляд, що так і треба, теж не можна.

інші цікаві матеріали

5-7 жовтня в Івано-Франківську відбулася найбільша щорічна конференція на перетині транспорту та міського розвитку – Велофорум. Команда АВК відвідала 10-у ювілейну конференцію рекордним складом: офіс

Усередині серпня координаторка членської та волонтерської програм Марія Шененко відвідала з навчальною та ознайомчою метою Білорусь і мала нагоду поділитися досвідом АВК в організації промо-заходів,

Протягом шести днів 2-7 липня у Києві проходила Літня школа “Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності” для професіоналів, які мають досвід роботи з