Асоціація велосипедистів Києва передала до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України коментарі до державних будівельних норм (ДБН) по метрополітену.

АВК висловлює подяку за зусилля міністерства оновити велику кількість державних будівельних норм у сфері містопланування та транспорту. Зокрема, зараз у процесі оновлення перебуває норма щодо будівництва метрополітенів.

Фото: prozoro.info

“Ознайомившись з опублікованим проектом ДБН В.2.3-7:201Х, висловлюємо стурбованість відсутністю уваги розробників до підвищення якості обслуговування та доступності споруд метрополітену для маломобільних груп населення. У додатку у таблиці додаємо свої коментарі та зауваження щодо окремих пунктів проекту документу”, – ідеться в листі Асоціації велосипедистів Києва до Мінрегіону.

Серед рекомендованих змін до ДБН є можливість облаштування велостійок біля станцій метро: “У підвуличних переходах та підземних вестибюлях допускається облаштування стійок для паркування велосипедів за умови збереження вимог до евакуації”.

Також ми просимо передбачити в ДБН встановлення в переходах метро автоматичних розсувних дверей і дозволити облаштування ескалаторів за будь-якої глибини залягання станцій, а також для доступу у переходи, що ведуть до вестибюлів метро. Таке рішення підвищить доступність, зокрема, для маломобільних людей, яких у Києві, за даними Департаменту містобудування та архітектури КМДА, понад 50% загальної кількості населення (літні люди, люди з травмами або тимчасовим погіршенням здоров’я, люди з інвалідністю, люди з малими дітьми).

З повним переліком коментарів до ДБН по метрополітену можна ознайомитись у листі АВК до заступника міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лева Парцхаладзе: Коментарі до ДБН по метрополітену.

Нагадаємо, у 2018 році Мінрегіонбуд затвердив чотири державні будівельні норми(ДБН), зокрема «Вулиці та дороги населених пунктів» і «Планування і забудова територій», зміну яких Асоціація велосипедистів адвокатувала протягом 4 років.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

 

 

 

інші цікаві матеріали

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Протягом 2018 року Асоціація велосипедистів Києва реалізувала пілотний проект разом з об’єднаними територіальними громадами України за підтримки Програми U-LEAD з Європою. Загальною метою проекту «Зелене світло

Першими учасниками сертифікаційної програми Bike friendly Company в Києві стали бізнес-центр «Іллінський», юридична фірма EVERLEGAL, кав’ярня Sereda Vegan Point і ресторан «Тарас Бульба». Сертифікати вручила