У Києві продовжують експеримент з облаштування виділених смуг громадського транспорту для руху велосипедом на бульварі Дружби народів.

На бульварі Дружби народів уже встановили дорожні знаки з написом «Рух на велосипеді смугою громадського транспорту дозволено» і почали робити дорожню розмітку з піктограмою велосипеда на самих смугах. Смуга для громадського транспорту тут завдовжки 2,5 км від площі ВВВ біля мосту Патона до Либідської площі.

Фото: Роман Матерухин

«Рух велосипедом по смузі для громадського транспорту – це тимчасово прийнятне рішення, яке не вирішує проблеми відсутності велоінфраструктури в Києві. Зокрема, бульвар Дружби Народів і вул. Теліги мають небезпечні повороти для велосипедистів і значний транспортний трафік, тому на цих вулицях потрібні виділені велодоріжки», – заявили в Асоціації велосипедистів Києва.

 

Нагадаємо, про експеримент суміщеного руху велосипедом і громадським транспортом по виділених смугах для ГТ вперше заявив мер Києва Віталій Кличко під час весняного дня “Велосипедом на роботу” 25 квітня 2017 року. Був озвучений і перелік вулиць, де планували зробити експеримент: бульвар Дружби Народів, проспект Валерія Лобановського, Чоколівський бульвар, вул. Вадима Гетьмана, Олександра Довженка, Олени Теліги, бульвар Перова, проспект Визволителів, вулиця Будівельників та проспект Миру. Улітку 2017 року в Києві для велосипедистів відкрили першу смугу громадського транспорту.

Восени 2017 року Асоціація велосипедистів Києва оприлюднила аналіз експерименту руху велосипедом по смугах для громадського транспорту на Лівому березі. Департамент транспортної інфраструктури, КП «Київпастранс» за підтримки Асоціації велосипедистів Києва проводили інформування водіїв громадського транспорту та велосипедистів щодо нововведення. Асоціація велосипедистів Києва розробила пам’ятки про особливостей руху для велосипедистів і водіїв громадського транспорту.

Як відомо, за Правилами дорожнього руху України смуга для руху маршрутного громадського транспорту призначена лише для транспортних засобів, що рухаються за встановленими маршрутами попутно з загальним потоком. При цьому за ПДР велосипедисти повинні рухатися по велодоріжках, а якщо їх немає, то в крайній правій смузі проїзної частини дороги (саме тут і роблять смуги для ГТ). У Києві виділені смуги для громадського транспорту є лише на деяких вулицях, зокрема на бульварі Перова, пр. Перемоги, вулицях Антоновича, Великій Васильківській, Саксаганського, Жилянській, на Московському мосту тощо.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда у Києві знову побільшало: у будні рівно на 40%, а у вихідні – на 46% за рік. Це засвідчили результати останнього підрахунку велосипедистів

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» створила 10 промоційних відеороликів про безпеку руху і культуру їзди на велосипеді. Відео ілюструють важливі правила дорожнього руху для велосипедистів,

Сьогодні на пленарному засіданні депутати Київської міської ради підтримали проект рішення про підвищення дозвільної швидкості руху транспортних засобів до 80 км/ год на 17 вулицях,