Оприлюднено першу редакцію проекту ДСТУ «Планування та проектування велосипедної інфраструктури», яка доступна для коментування.

ВелоДСТУ розробляє  «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (ДерждорНДІ) на замовлення Асоціації велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою / ULEAD with Europe.

Окрім загальних положень з планування велосипедної інфраструктури, велоДСТУ містять розділи про проектування велоінфраструктури на вулицях, дорогах і перехрестях населених пунктів, а також поза населеними пунктами і велодоріжок, прокладених окремо від автомобільних доріг. У велоДСТУ є вимоги до конструкції та експлуатації велосипедної інфраструктури і велосипедних парковок.

Зауваження та пропозиції просять надати протягом 60 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення (20 серпня 2018 року) про розроблення першої редакції проекту вказаного ДСТУ на офіційному веб-сайті національного органу стандартизації на e-mail: dorecology22@gmail.com  або надіслати за адресою: 03113, м. Київ, пр. Перемоги, 57, офіс 1510, 1512.

Після збору і опрацювання коментарів буде видано другу редакцію документу, у якій також будуть схеми з урахуванням українських стандартів знаків та розмітки. Усі роботи з розроблення велоДСТУ мають бути завершені до кінця року.

Для чого велоДСТУ?

  • Розроблення ДСТУ закладе єдину методологічну основу для планування і проектування велосипедної інфраструктури. Це дасть змогу поліпшити безпеку велосипедистів шляхом проектування та будівництва уніфікованої велоінфраструктури.
  • ДСТУ також сприятиме розвантаженню доріг та вулиць, підвищенню безпеки дорожнього руху та зниженню негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля (особливо у міських умовах).
  • Держстандарти з велоінфраструктури заповнять законодавчу білу пляму і допоможуть втілювати в життя розроблені плани веломереж у різних містах України.

Нагадаємо, громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як проектувати якісну, уніфіковану для усіх міст та безпечну велоінфрастурктуру. Водночас інженери-проектувальники доріг і представники органів місцевого самоврядування потребують інструмент для прийняття рішень. Цим інструментом стануть велосипедні держстандарти.

Проект «Зелене світло для велоруху в громадах / Green Light for Cycling in Hromadas» реалізує Асоціація велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою / ULEAD with Europe, яка спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Роман Улітько

    Велике питання-зливні решітки. Існучі потрібно робити з невеликими отворами, щоб конесо вела не провалювалось, з шевронним малюнком. Але з часом ці решітки розбиваються, крадуться, просідають. Є ж купа варіантів влаштувати злив води під бордюр, в решітку в бордюрі. Також винести люки-ревізії на і за тротуар, де по ним не будуть їздити вантажівки…

інші цікаві матеріали

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Кубок Велопрацедавця 2018 виграла українська IT-компанія Intellias, яка перемогла в конкурсі на найкращого роботодавця з велоумовами для співробітників. Починаючи з 2010 року, конкурс щороку проводить