Оприлюднено першу редакцію проекту ДСТУ «Планування та проектування велосипедної інфраструктури», яка доступна для коментування.

ВелоДСТУ розробляє  «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (ДерждорНДІ) на замовлення Асоціації велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою / ULEAD with Europe.

Окрім загальних положень з планування велосипедної інфраструктури, велоДСТУ містять розділи про проектування велоінфраструктури на вулицях, дорогах і перехрестях населених пунктів, а також поза населеними пунктами і велодоріжок, прокладених окремо від автомобільних доріг. У велоДСТУ є вимоги до конструкції та експлуатації велосипедної інфраструктури і велосипедних парковок.

Зауваження та пропозиції просять надати протягом 60 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення (20 серпня 2018 року) про розроблення першої редакції проекту вказаного ДСТУ на офіційному веб-сайті національного органу стандартизації на e-mail: dorecology22@gmail.com  або надіслати за адресою: 03113, м. Київ, пр. Перемоги, 57, офіс 1510, 1512.

Після збору і опрацювання коментарів буде видано другу редакцію документу, у якій також будуть схеми з урахуванням українських стандартів знаків та розмітки. Усі роботи з розроблення велоДСТУ мають бути завершені до кінця року.

Для чого велоДСТУ?

  • Розроблення ДСТУ закладе єдину методологічну основу для планування і проектування велосипедної інфраструктури. Це дасть змогу поліпшити безпеку велосипедистів шляхом проектування та будівництва уніфікованої велоінфраструктури.
  • ДСТУ також сприятиме розвантаженню доріг та вулиць, підвищенню безпеки дорожнього руху та зниженню негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля (особливо у міських умовах).
  • Держстандарти з велоінфраструктури заповнять законодавчу білу пляму і допоможуть втілювати в життя розроблені плани веломереж у різних містах України.

Нагадаємо, громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як проектувати якісну, уніфіковану для усіх міст та безпечну велоінфрастурктуру. Водночас інженери-проектувальники доріг і представники органів місцевого самоврядування потребують інструмент для прийняття рішень. Цим інструментом стануть велосипедні держстандарти.

Проект «Зелене світло для велоруху в громадах / Green Light for Cycling in Hromadas» реалізує Асоціація велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою / ULEAD with Europe, яка спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Роман Улітько

    Велике питання-зливні решітки. Існучі потрібно робити з невеликими отворами, щоб конесо вела не провалювалось, з шевронним малюнком. Але з часом ці решітки розбиваються, крадуться, просідають. Є ж купа варіантів влаштувати злив води під бордюр, в решітку в бордюрі. Також винести люки-ревізії на і за тротуар, де по ним не будуть їздити вантажівки…

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської

Асоціація велосипедистів Києва поділилась досвідом з представниками та представницями громад, які перемогли в конкурсі на отримання грантів і проводили Європейський тиждень мобільності 2018. Тренінг став

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню