У проект з реконструкції трамвайної лінії в межах Контрактової площі внесено пропозицію Асоціації велосипедистів Києва побудувати двосторонню велодоріжку по вул. Межигірській.

Після тривалих перемовин у проект внесено пропозицію щодо побудови двосторонньої велодоріжки по вулиці Межигірській, яка буде починатись від перехрестя на Спаській й закінчуватись перед початком Валів (вул. Нижній Вал), оскільки там буде інший проект.

Ширина запланованої двосторонньої велодоріжки буде 2,5 м відповідно до державних будівельних норм. За погодженим проектом велодоріжка матиме захисну смугу 0,75 м з антипаркувальними стовпчиками, яка відділятиме її від проїзної частини, та 0,25 м смугу, яка відділятиме велодоріжку від тротуару.

Важливо, що велодоріжка буде піднята до рівня тротуару. Це дозволить не лише гарантувати безпеку велосипедистам, а й забезпечити чистоту. Адже коли велодоріжка на рівні з дорогою, то на маршруті будуть дощоприймачі, а при значних опадах — сміття. Захисну смугу з боку тротуару буде виготовлено зі спеціального матеріалу («битий граніт»), що дасть можливість чітко розділити зони для велосипедистів та пішоходів.

У межах пішохідної зони на Контрактовій площі, де пішохід має пріоритетне значення, велодоріжка не буде маркуватись, а за допомогою металічних вставок буде показано лише траєкторію руху і поворотів. У пішохідній зоні рухатись велосипедом дозволено на швидкості, яка не перешкоджає руху пішоходів.

У проекті реконструкції Контрактової площі передбачено місця для облаштування велопарковок та громадського велопрокату (bikesharing).

Асоціація велосипедистів Києва погодила проект «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул.Спаській у Подільському районі міста Києва» в частині побудови велоінфраструктури. Замовником цього проекту є КП «Київпастранс», а виконавцем ТОВ «Транселектропроект». Після погодження КК «Київавтодор», Департаментом транспортної інфраструктури КМДА, Департаментом патрульної поліції УПП у м.Києві, КП «Київський метрополітен», КП «Поділблагоустрій», Службою організації руху КП «Київпастранс», проект буде направлено на екпертизу.

Для аналізу проекту АВК залучала як експерта к.т.н., інженера та співавтора нових державних будівельних норм «Вулиці та дороги населених пунктів» Ігоря Могилу. Саме завдяки його влучним зауваженням було внесено зміни на початковій стадії підготовки проекту не лише в частині велоінфраструктури, а й щодо облаштування трамвайних платформ.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати