У Києві презентували результати літньої школи «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності», яка відбулась у Києві 2-7 липня.

24 учасники літньої школи провели польове дослідження вулиці Щербаківського – головної транспортної артерії мікрорайону Нивки, виокремили її головні проблеми та розробили три проекти покращення міського простору. Презентація результатів відбулась у Державній науковій архітектурно-будівельній бібліотеці імені В.Г. Заболотного.

Фото: Марго Дідіченко

Вулиця, яка стала кейсом для учасників літньої школи, має ті самі проблеми, що й головні вулиці Києва, які сьогодні сприймаються здебільшого як зони для руху транспортних засобів. «Питання пропуску максимальної кількості приватних авто, зазвичай виходить на перший план у всіх дискусіях та проектних рішеннях. Це відбувається всупереч факту, що у компактному та щільному міському середовищі пішоходи, велосипедисти та громадський транспорт перевозять значно більше людей, ніж автомобілі, використовуючи при цьому значно меншу площу», – пояснюють організатори школи.

Фото: Марго Дідіченко

Метою літньої школи «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності» є підготовка представників нового покоління українських спеціалістів з транспортного планування та містобудування для використання у своїй роботі сучасних принципів дизайну вулиць, як місць вільного пересування, зустрічей людей та арен міського життя.

Результатом цієї роботи стало залучення учасників школи у процес напрацювання майбутніх рішень для головних міських вулиць Києва через розробку кількох альтернативних сценаріїв розвитку обраної вулиці та відповідних рекомендацій для міста.

У літній школі взяли участь 24 учасники зі всієї України, що пройшли конкурсний відбір. Формат роботи літньої школи був побудований на основі міждисциплінарної взаємодії між представниками різних професій, дотичних до сфери міського розвитку (фахівців з цивільної інженерії, містобудування, архітектури та міського дизайну), є представляють інститути міст, НУО, муніципалітети, що працюють з питаннями мобільності та міського розвитку.

Кураторами школи були Хан ван де Ветерінг (Нідерланди / Швейцарія), Van de Wetering Atelier für Städtebau, Цюрих, експерт з інтегрованого розвитку міського транспорту, ландшафтів та дизайну міських вулиць і Урс Томанн (Швейцарія), CANactions School for Urban Studies, Київ, Україна,Van de Wetering Atelier für Städtebau, Цюрих, експерт з інтегрованого міського розвитку та трансферу знань до України.

Співорганізаторами літньої школи є Асоціація велосипедистів Києва і CANactions School for Urban Studies. Літня школа відбудеться за підтримки Київської міської державної адміністрації, з якою було підписано меморандум за співпрацю, а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) і Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO) у рамках проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні», виконавцем якого є німецька урядова компанія «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH», Посольства Нідерландів в Україні та проекту «Зміцнення громадянської довіри» (UCBII) за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проекту «Cycling through Donbas and beyond».

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

15 серпня в Києві запустили в тестовому режимі безстанційний велопрокат Nextbike (байкшерінг). Що це Байкшерінг — це міський прокат велосипедів, який передбачає альтернативу міському громадському

У проект з реконструкції трамвайної лінії в межах Контрактової площі внесено пропозицію Асоціації велосипедистів Києва побудувати двосторонню велодоріжку по вул. Межигірській. Після тривалих перемовин у

Координаторка волонтерів АВК Марія Шененко поділилася з білоруськими велоактивістами досвідом проведення Велопараду дівчат у Києві. 11 та 12 серпня в межах фестивалю “Між Сожем та