Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує безпеці руху в місті.

Асоціація велосипедистів Києва закликає депутатів Київської міської ради не підтримувати необґрунтоване рішення транспортної комісії і зважати на серйозні ризики​, які несе для здоров’я та життя підвищення швидкості у Києві.

“Таке рішення матиме наслідком підвищення кількості та серйозності аварій на вулицях Києва. Важливо застосовувати індивідуальний підхід до кожної вулиці, ухвалювати рішення на основі фактів, аналізу та досліджень, а не приймати «пакетне» рішення. Наполягаємо на консультаціях з експертами, науковцями, представниками громадських організацій та центральних органів виконавчої влади, зокрема Національної поліції України та Міністерства інфраструктури України. Ми дякуємо депутатам Київради, які не підтримали це рішення і звертаємо увагу Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на аргументи та пропозиції кампанії “За безпечні дороги”, оприлюднені раніше публічно”, – заявили в Асоціації велосипедистів Києва.

Нагадаємо, що на 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, присутіні фактори, які суттєво підвищують ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на окремих вулицях Києва, де планується дозволити їздити зі швидкістю 80 км/год.

Факторами ризику є кількість смуг руху в одному напрямку, присутність пішоходів на проїзній частині, рух велосипедистів, громадський транспорт, відсутність фізичного бар’єру (газон, дерева або бар’єрне огородження), паркування автомобілів на проїзній частині тощо. Методику визначення безпеки при підвищенні швидкості на конкретних ділянках і критерії розробили експерти кампанії “За безпечні дороги”, а оприлюднили в Міністерстві інфраструктури України.

За результатами аналізу, на проспекті Соборності та на Броварському проспекті (від просп. Визволителів до вул. Братиславської) можна буде підвищити максимальну дозволену швидкість у крайніх лівих смугах до 70 км/годину лише за умови, якщо між зустрічними потоками встановлять відбійник.

Нагадаємо, петиція щодо підвищення швидкості більше 50 км/год на окремих вулицях набрала більше 10 тисяч голосів. Її підтримала транспортна комісія Київради. Департаменту транспортної інфраструктури було доручено підготувати та подати на розгляд постійної комісії КМР з питань транспорту, зв’язку та реклами перелік ділянок, на яких є можливий рух зі швидкістю вищою за 50 км/год, та відповідний проект рішення. 5 лютого кампанія “За безпечні дороги” висловила стурбованість з приводу поспішності намірів Київради підвищити максимально дозволену швидкість руху до 80 км/год на окремих вулицях столиці.

4 червня велосипедисти вимагали під Кабміном фото- і відеофіксації порушень ПДР і дотримання обмеження швидкості 50 км/год у містах на мітингу через вело-ДТП з дитиною на переході.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати

Кампанія «Велосипедом до школи» відбулась у громадах 5 областей України. Кампанію провела ГО «Асоціація велосипедистів Києва» за підтримки місцевих рад і програми «U-LEAD з Європою»

Проект “ВелоСхід”, який за підтримки USAID стартував на Сході України у червні цього року, вже добігає кінця. За чотири місяці проектна команда Асоціації велосипедистів Києва