На вул.Труханівській у Києві затерли піктограми з велосипедом, знявши 1-2 мм верхнього шару асфальту.

“Знищeння нeзаконних піктограм повeрнуло місту вeлопішохідну зону. Вирішeння питання поки що нe є ідeальним, алe цe пeвний хиткий компроміс. В поєднанні з болардами і систeмою вилучeння пропусків за пeрeвищeння ліміту швидкості у 20 км/год цe всe робить Труханів острів більш бeзпeчним. Сподіваюся, що життя на острові з потeплішанням знову будe вирувати, а ми зможeмо їздити, кататися, займатися спортом чи просто гуляти в бeзпeці. Хочу сказати спасибі дирeктору Дeпартамeнту транспортноі інфраструктури Сeргію Симонову і мeру міста Віталію Кличку, які нарeшті поновили справeдливість і законність”, – прокоментувала голова ініціативної групи “Велодень_Київ” Анна Даниленко.

Уся вулиця Труханівська є пішохідною зоною, в якій пішоходи мають безумовний пріоритет. Через цю пішохідну зону проходить веломаршрут Троєщина – Центр. На зустрічі велоініціатив з керівниками Київської міської державної адміністрації наприкінці грудня домовились, що Департамент транспортної інфраструктури КМДА забезпечить демаркацію незаконної розмітки на вулиці Труханівській.

Нагадаємо, затерти розмітку велосмуг було однією з вимог мирної акції “Зробимо Труханів безпечним”.

Про те, чому велосмуги і стовпчики шкідливі на Трухановому острові, читайте в колонці Ксенії Семенової, радниці Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури, віце-президентки Європейської федерації велосипедистів на УП.Київ “Київське рекреаційне гетто“.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У січні 2019 року в чотирьох районах Києва з’явились 5 велопарковок біля станцій метрополітену. Це стало можливим завдяки проекту Громадського бюджету, який виграли члени Асоціації

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати