Сьогодні, 8 лютого, Київська міська рада ухвалила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві – велостратегію міста, яка розроблялась за допомоги Асоціації велосипедистів Києва.

Велоконцепція містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві, зокрема карти веломережі. Карта першочергових веломаршрутів створена для того, аби було зрозуміло, які маршрути обирати для цільового фінансування з бюджету та реалізації. Повний текст проекту «Концепції розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» доступний за посиланням: http://bit.ly/2fOyJlW

Збільшену версію мапи проекту веломережі дивіться тут.

Ми дякуємо депутатам Київради за підтримку велоконцепції, яка дає підґрунтя для створення якісної велоінфраструктури в Києві. Якщо враховані вимоги всіх учасників дорожнього руху, то дороги стають безпечнішими. Це дає змогу більшій кількості людей вибирати велосипед як безпечний та зручний транспорт. Для міста це означає менші витрати на охорону здоров’я і транспорт. Прогнозована економія транспортних втрат від реалізації велоконцепції становить від 8 до 15 млрд грн на рік”, – пояснює координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.

Головним очікуваним результатом велоконцепції є збільшення кількості користувачів велосипеда як повсякденним транспортом до 5% від загальної кількості щоденних переміщень іншими видами транспорту. Велоконцепцію розробили на виконання Стратегії Києва 2025, яка ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок з 0,25% до 5% у 2025 році. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей.

“Велоконцепція не містить фінансування, але Київрада вже заклала в бюджеті-2018 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці. Це передбачає як проектування нових веломаршрутів, так і створення велодоріжок під час реконструції та будівництва вулично-дорожньої мережі комунальною корпорацією “Київавтодор”. Ми виявили в планах капремонту в Києві 64 об’єкти, що збігаються з веломаршрутами”, – заявили в Асоціації велосипедистів Києва.

Дякуємо всім, хто був залучений до розробки велоконцепції та бажає зробити Київ велосипедним містом. Розробником велоконцепції виступив КП «Київський центр розвитку міського середовища» за підтримки громадської організації «Асоціація велосипедистів Києва», ГО “УРБАН КУРАТОРИ”, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), ТОВ “А+С Україна”, ГО “Центр дослідження суспільства”, КП “Київське інвестиційне агенство”. Дякуємо також меру Києва Віталію Кличку за підтримку велоконцепції та всім, хто брали участь в обговореннях проекту велоконцепції.

Більше про велоконцепцію читайте на “Українська правда.Київ”:

Для чого Києву велоконцепція? Ксенія Семенова, координаторка АВК по Києву

Велоконцепція Києва у питаннях і відповідях Богдан Лепявко, голова АВК

Кому потрібні велодоріжки? Марина Блудша, медіакоординаторка АВК

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

«Круті педалі» – таку назву має велофестиваль, який пройшов у місті Костянтинівка Донецької області. 28 липня у Тихому Сквері відбулося справжнє свято для користувачів велотранспорту

На пр. Перемоги організація руху велосипедистів і ширина велодоріжки не відповідають критеріям велоаудиту за методикою, розробленою в Асоціації велосипедистів Києва. Результати велоаудиту АВК на пр.Перемоги

В Асоціації велосипедистів Києва почали працювати координаторка соцмереж і асистентка проектів. Знайомимось! Марина Павленок стала SMM-координаторкою і тепер веде соцмережі АВК: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube