За даними громадської організації “Мотохелп”, ДТП з велосипедистами в 2017 році було менше, ніж в 2016, на 17%.

Однак це не скасовує трагічну цифру – 10 загиблих людей за рік у вело-ДТП.

Причини ті самі, що й раніше:
1) брак велоінфраструктури в Києві
2) брак знань Правил дорожнього руху.

Світлина від MotoHelp.

Фото: Facebook ГО “Мотохелп”

З позитивних новин: велосипедисти стали більше позначати себе на дорозі з допомогою світловідбивачів. АВК уже 5 років проводить волонтерський проект для жителів Києва – Велошколу з безпеки руху, дякуємо нашим велотренерам за те, що навчають їздити містом за правилами! Але побудувати велодоріжки на волонтерських засадах нереально, тому чекаємо від Київської міської ради на ухвалення велоконцепції Києва, а від Комунальної корпорації “Київавтодор” конкретних кроків, які можна зробити вже:

  • проектування нових веломаршрутів у 2018 році
  • завершення першого в Києві (і поки що єдиного) веломаршруту “Троєщина – Центр”
  • врахування велоінфраструктури при реконструкції та ремонті київських вулиць.

Нагадаємо, Київрада затвердила бюджет на 2018 рік, де заклала 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

17 липня Асоціація велосипедистів Києва провела освітній семінар «Велокультура як інструмент корпоративної соціальної відповідальності» в Американській торговельній палаті (ACC). «Поїздки велосипедом на роботу стають все

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й