За даними громадської організації “Мотохелп”, ДТП з велосипедистами в 2017 році було менше, ніж в 2016, на 17%.

Однак це не скасовує трагічну цифру – 10 загиблих людей за рік у вело-ДТП.

Причини ті самі, що й раніше:
1) брак велоінфраструктури в Києві
2) брак знань Правил дорожнього руху.

Світлина від MotoHelp.

Фото: Facebook ГО “Мотохелп”

З позитивних новин: велосипедисти стали більше позначати себе на дорозі з допомогою світловідбивачів. АВК уже 5 років проводить волонтерський проект для жителів Києва – Велошколу з безпеки руху, дякуємо нашим велотренерам за те, що навчають їздити містом за правилами! Але побудувати велодоріжки на волонтерських засадах нереально, тому чекаємо від Київської міської ради на ухвалення велоконцепції Києва, а від Комунальної корпорації “Київавтодор” конкретних кроків, які можна зробити вже:

  • проектування нових веломаршрутів у 2018 році
  • завершення першого в Києві (і поки що єдиного) веломаршруту “Троєщина – Центр”
  • врахування велоінфраструктури при реконструкції та ремонті київських вулиць.

Нагадаємо, Київрада затвердила бюджет на 2018 рік, де заклала 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У конкурсі серед українських роботодавців «Велопрацедавець 2018» перемогла IT-компанія Intellias. Церемонія нагородження конкурсу відбулась 18 жовтня в Американському домі в Києві. Організатором конкурсу є громадська

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» створила 10 промоційних відеороликів про безпеку руху і культуру їзди на велосипеді. Відео ілюструють важливі правила дорожнього руху для велосипедистів,

Сьогодні на пленарному засіданні депутати Київської міської ради підтримали проект рішення про підвищення дозвільної швидкості руху транспортних засобів до 80 км/ год на 17 вулицях,