У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе 27 вересня перед учасниками акції “Білий велосипед. Досить нас вбивати” під стінами КМДА.

Київська міська рада опублікувала проект рішення з бюджетом Києва на 2018 рік, в якому не передбачено грошей на велоінфраструктуру в запланованому раніше обсязі. На розвиток велоінфраструктури у проекті бюджету цього року закладено лише 300 тис. грн, з яких 100 тис. грн на проектування велоінфраструктури в цілому, і ще 200 тис. грн на проектування велодоріжки від Поштової площі до мосту Патона.

Фото з акції “Білий велосипед. Досить нас вбивати” 27 вересня 2017 року під стінами КМДА. Фото: Ольга Поліщук

Заявлена сума суперечить:

Ще 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА. Департамент транспортної інфраструктури КМДА  формував бюджетний запит на велоінфраструктуру на 2018 рік в розмірі 50 млн грн. Представники громадських організацій допомагали Департаменту формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці.

Повну презентацію Департаменту транспортної інфраструктури КМДА з бюджетними запитами на 2018 рік можна прочитати тут.

Ми припускаємо, що рішення про повне урізання коштів на розвиток велоінфраструктури ухвалили односторонньо в Департаменті фінансів КМДА, нехтуючи стратегічними індикаторами, визначеними містом, та демонструючи практику одноосібного прийняття рішень щодо розвитку міста.

Вимоги:

  • До КМДА. Ми вимагаємо від КМДА бути послідовними, слідувати прийнятій стратегії розвитку міста та дотримуватися обіцянок, публічно даних громадськості.
  • До депутатів Київської міської ради. Звертаємося до вас з проханням внести у проект бюджету 2018 суму в 50 млн грн, про яку у своєму поданні просив Департамент транспортної інфраструктури. У вас ще є можливість внести ці зміни, оскільки бюджет ще не проголосований і 14 грудня виноситься на обговорення до сесійної зали Київради.

Фото з акції “Білий велосипед. Досить нас вбивати” 27 вересня 2017 року під стінами КМДА. Фото: Ольга Поліщук

Нагадаємо, що акція “Білий велосипед. Досить нас вбивати” проходила 27 вересня під стінами КМДА і була присвячена загибелі сімох велосипедистів на дорогах Києва протягом 2017 року. У представників велоспільноти Києва було три вимоги до міста:

  • Будівництво безпечної велосипедної інфраструктури;
  • Вимагати від МВС запуску систем фото-відео систем фіксації порушень на дорогах;
  • Запровадження інженерних рішень для підвищення безпеки на дорогах Києва (острівці безпеки, звуження смуг, упорядкування паркувального простору).

Керівник Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов від імені КМДА прийняв вимоги велосипедистів та пообіцяв їх задовольнити.

***

Ця заява є спільною позицією велосипедних ініціатив міста Києва і сформована наступними з них:

  • Асоціація велосипедистів Києва
  • Велодень Київ
  • ВелоТроя
  • Наша епоха
  • Нічні Велоріверські
  • Новий київський велотрек
  • Київ – Велосипедне місто
  • Київська сотка
  • Bike in city
  • Kyiv Night Ride

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Сьогодні, 21 вересня, співробітники компаній, організацій та установ Києва приєдналися до найбільшого велосипедного флешмобу «Велосипедом на роботу» напередодні всесвітнього Дня без авто. Флешмоб у столиці

Кошти на розвиток велоінфраструктури у 2018 році хочуть віддати на ремонт Київського зоопарку. Про це Асоціація велосипедистів Києва довідалась з відповіді на запит до Департаменту

Для допомоги постраждалим у велоДТП Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги. Платформа юридичної допомоги АВК зв’язує між собою юристів і людей, які потрапили у