16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед фахівцями у сфері транспорту та містобудування.

Проекти були напрацьовані в рамках осінньої школи «Трансформація Бессарабської площі» протягом 16-19 листопада, співорганізаторами якої була Асоціація велосипедистів Києва. Учасниками школи стали студенти транспортних, архітектурних та містобудівних спеціальностей з різних міст України. Під керівництвом експертів, які успішно працюють у сфері організації міських просторів, молоді спеціалісти шукали рішення для створення безпечніших та зручніших умов для пересування пішоходів, громадського та автотранспорту Бессарабською площею.

Студенти розділились на три групи. Їхньою задачею було підготувати пропозиції з трансформації простору навколо Бессарабки, які б вирішили транспортні проблеми цього вузла та покращили пішохідні зв’язки у центрі міста. Менторами груп були транспортні спеціалісти Ігор Могила (Інститут просторового розвитку, м. Львів), Андрій Коман (Urban Consulting Group, м.Івано-Франківськ) та Олена Чернишова (Dornier Consulting International, м. Київ). Кожна група представила своє бачення трансформації Бессарабки, які потім оцінило журі.

Група №1

 

Група під керівництвом Андрія Комана запропонувала зробити вулицю між Арена Сіті та Бессарабським ринком пішохідною зоною, пустивши автомобільний потік що рухався по вулиці Басейна вулицею Скоропадського, окрім тих кому потрібно на Крутий узвіз. Для автомобільного потоку, що рухається з Крутого узвозу залишили смугу руху, відмежовану від смуги громадського транспорту, так званою «платформою», на якій розміщена зупинка громадського транспорту та зелені насадження. Також студенти цієї групи пропонують пустити навколо ринку трамвайне кільце. Звідси трамвай, за проектом учасників школи, має прямувати до залізничного вокзалу та далі за маршрутом швидкісного трамваю на Борщагівку. Журі оцінило цей проект на 70,5 балів.

Група №2

 

 

Група під керівництвом Ігора Могили також запропонувала обмежити автомобільний рух по сторонах Бессарабської площі та зробити ці вулиці пішохідними зонами. Крім того, студенти вважають доцільним відновити центральний вхід до ринку та запроектувати низку наземних пішохідних переходів через вулиці Хрещатик, Велику Васильківську та Павла Скоропадського. Журі оцінило цей проект на 76 балів.

Група №3

Група під керівництвом Олени Чернишової єдина запропонувала не перекривати рух навколо Бессарабскього ринку. Натомість, студенти запроектували зробити кільцевий автомобільний рух навколо будівель ринку та Arena City, зробивши проїзд біля Pinchuk Art Centre пішохідною зоною. Також у проекті цієї групи представлений наземний перехід від Бессарабського ринку до бульвару Шевченка. Журі оцінило цей проект на 76,5 балів.

Наступним етапом школи стане транспортне моделювання – у компанії A+S пообіцяли протягом найближчих тижнів перевірити пропозиції студентів на транспортній моделі міста Києвата оприлюднити результати, аби було зрозуміло, яка ідея найкраще вирішує проблеми цього вузла в масштабах всього міста.

 

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив