Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн.

Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив пріоритетні напрями використання бюджетних коштів на 2018-2020 роки. Загалом на розвиток велоінфраструктури (КК “Київавтодор”) у ДТІ є запит на 139,4 млн грн до 2020 року.

no_4_departament_transportu_2018

Разом з тим, на підтримку веломаршруту “Троєщина-Центр” немає запиту від Департаменту житлово-комунального господарства, якому підпорядковується “Житлоінвестбуд”, що є наразі балансоутримувачем маршруту. Від цього департаменту є пропозиція фінансування будівництва пішохідно-велосипедного переходу через Володимирський узвіз – між парками “Хрещатий” і “Володимирська гірка”. За даними Департаменту, кошторисна вартість проекту становить 80 млн грн, у 2017 році витрачено 3 млн грн, а для завершення будівництва необхідно 77 млн грн. Міст планують ввести в експлуатацію у травні 2020 року.

Презентація бюджетних запитів головних розпорядників коштів щодо проекту бюджету міста Києва на 2018 рік відбувалась з 13 до 16 листопада в Київській міській державній адміністрації. Так, 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва допомагає формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати