Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн.

Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив пріоритетні напрями використання бюджетних коштів на 2018-2020 роки. Загалом на розвиток велоінфраструктури (КК “Київавтодор”) у ДТІ є запит на 139,4 млн грн до 2020 року.

no_4_departament_transportu_2018

Разом з тим, на підтримку веломаршруту “Троєщина-Центр” немає запиту від Департаменту житлово-комунального господарства, якому підпорядковується “Житлоінвестбуд”, що є наразі балансоутримувачем маршруту. Від цього департаменту є пропозиція фінансування будівництва пішохідно-велосипедного переходу через Володимирський узвіз – між парками “Хрещатий” і “Володимирська гірка”. За даними Департаменту, кошторисна вартість проекту становить 80 млн грн, у 2017 році витрачено 3 млн грн, а для завершення будівництва необхідно 77 млн грн. Міст планують ввести в експлуатацію у травні 2020 року.

Презентація бюджетних запитів головних розпорядників коштів щодо проекту бюджету міста Києва на 2018 рік відбувалась з 13 до 16 листопада в Київській міській державній адміністрації. Так, 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва допомагає формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Кубок Велопрацедавця 2018 виграла українська IT-компанія Intellias, яка перемогла в конкурсі на найкращого роботодавця з велоумовами для співробітників. Починаючи з 2010 року, конкурс щороку проводить

У п’ятницю, 8 лютого, Київ приєднався до міжнародного зимового дня «Велосипедом на роботу». Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» організувала зустріч учасників флешмобу вранці на Майдані

В Україні розробляють державні стандарти про дорожню розмітку. Ці ДСТУ містять багато новацій, які підвищують безпеку користувачів велосипеда на дорозі. Першу редакцію проекту ДСТУ 2587:201Х