Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн.

Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив пріоритетні напрями використання бюджетних коштів на 2018-2020 роки. Загалом на розвиток велоінфраструктури (КК “Київавтодор”) у ДТІ є запит на 139,4 млн грн до 2020 року.

no_4_departament_transportu_2018

Разом з тим, на підтримку веломаршруту “Троєщина-Центр” немає запиту від Департаменту житлово-комунального господарства, якому підпорядковується “Житлоінвестбуд”, що є наразі балансоутримувачем маршруту. Від цього департаменту є пропозиція фінансування будівництва пішохідно-велосипедного переходу через Володимирський узвіз – між парками “Хрещатий” і “Володимирська гірка”. За даними Департаменту, кошторисна вартість проекту становить 80 млн грн, у 2017 році витрачено 3 млн грн, а для завершення будівництва необхідно 77 млн грн. Міст планують ввести в експлуатацію у травні 2020 року.

Презентація бюджетних запитів головних розпорядників коштів щодо проекту бюджету міста Києва на 2018 рік відбувалась з 13 до 16 листопада в Київській міській державній адміністрації. Так, 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва допомагає формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина