Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн.

Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив пріоритетні напрями використання бюджетних коштів на 2018-2020 роки. Загалом на розвиток велоінфраструктури (КК “Київавтодор”) у ДТІ є запит на 139,4 млн грн до 2020 року.

no_4_departament_transportu_2018

Разом з тим, на підтримку веломаршруту “Троєщина-Центр” немає запиту від Департаменту житлово-комунального господарства, якому підпорядковується “Житлоінвестбуд”, що є наразі балансоутримувачем маршруту. Від цього департаменту є пропозиція фінансування будівництва пішохідно-велосипедного переходу через Володимирський узвіз – між парками “Хрещатий” і “Володимирська гірка”. За даними Департаменту, кошторисна вартість проекту становить 80 млн грн, у 2017 році витрачено 3 млн грн, а для завершення будівництва необхідно 77 млн грн. Міст планують ввести в експлуатацію у травні 2020 року.

Презентація бюджетних запитів головних розпорядників коштів щодо проекту бюджету міста Києва на 2018 рік відбувалась з 13 до 16 листопада в Київській міській державній адміністрації. Так, 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва допомагає формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») провела дводенний воркшоп з підготовки велосипедних адвокаційних кампаній для активних громадян України з різних міст. Участь у воркшопі 19-20 квітня

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту