Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок.

Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування та офісів.

Ми вдячні депутатам Київської міськради за рішення, яке передбачає встановлення паркувальних велостійок біля закладів культури, освіти та охорони здоров’я, а також у парках і скверах. На жаль, у Києві станом на 2017 рік немає чітко виписаної процедури погодження встановлення велопарковок у місті, але сподіваємось, що це питання буде вирішено після ухвалення в Київраді проекту велоконцепції“, – заявили в Асоціації велосипедистів Києва.

У пораднику пропонуються оптимальні варіанти місця й форми гостьової велопарковки для клієнтів та для співробітників офісу, а також універсальні рекомендації для всіх парковок. Буклет має наочні ілюстрації, креслення та приклади, щоб допомогти зорієнтуватися у виборі зручних та безпечних велосипедних стійок. У рекомендаціях наводиться чинна наразі схема погодження в Києві та перелік виробників велопарковок в Україні.

Велопарковка біля одного з офісів 1+1. Фото: АВК

Порадник витримав вже друге перевидання, яке підготувала Асоціація велосипедистів Києва за підтримки Європейського Союзу та Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

Як відомо, 21 листопада Київська міська рада ухвалила рішення, яке передбачає встановлення паркувальних велостійок біля закладів культури, освіти та охорони здоров’я, а також у парках і скверах.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва закликає депутатів Київської міської ради ухвалити проект велоконцепції,  яка містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив