Велосипедисти встановили біля Київської міської державної адміністрації білий велосипед – всесвітній символ пам’яті про загиблих велосипедистів на дорозі. Метою акції Досить нас вбивати – Велосипедна акція є озвучення вимог до КМДА створити безпечні умови для найменш захищених учасників руху.

За даними Управління статистики дорожньго руху в Києві з 2014 року по серпень 2017 року сталося 146 628 ДТП, в яких загинуло 523 людини, травмовано 9064 людини. Серед них випадків наїзду на велосипедистів – 240. В ДТП загинуло 14 велосипедистів, цього року загинуло семеро велосипедистів і це більше ніж за останні три роки разом узяті. На жаль, дані статистки не відповідають дійсності, і реальна цифра може бути на 20-25% вищою. Лише за останній тиждень у Києві сталося два смертельних вело-ДТП.

Велосипед-привид має стати нагадуванням міській владі про необхідність рішучих дій у напрямку безпеки життя в місті. Згідно з “Законом про дорожній рух” (статті 6 та 9) КМДА несе відповідальність за забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього руху. Тож ми маємо низку вимог до голови КМДА Виталія Кличка, директора Департамента транспортної інфраструктури КМДА Сергія Симонова, директора КК “Київавтодор” Олександра Густєлєва, директора КП “Київдорсервіс” Віктора Чернія.

НАШІ ВИМОГИ:

1.Створення безпечної велосипедної інфраструктури: в місті її майже немає. Ми чекаємо на ухвалення і реалізацію велоконцепції Києва та відповідно створення велодоріжок, велосмуг, велопереїздів тощо.

2.Вимагаємо впровадження інженерних рішень, які дають можливість вижити всім учасникам руху в разі ДТП: звуження смуг, острівці безпеки, наземні переходи, які добре освітлюються, – усе це вже чудово довело свою ефективність у питаннях збереження життів на дорогах у цивілізованому світі. Навіщо нам сотні кілометрів нового асфальту, якщо на цьому асфальті постійно гинуть люди?

3.КМДА має вимагати від МВС запуску систем фото- та відеофіксації швидкості. Київ має очолити кампанію з запуску систем контролю швидкості, яку саботує Міністерство внутрішніх справ. Наприклад, у Польщі запровадження такої системи знизило смертність на 30%.

Організаторами акції виступили громадська організація Асоціація велосипедистів Києва, ініціативні групи Велодень_КиївCritical Mass Ukraine, велоспільноти NIGHT RIDE in KYIV, ВелоРиверские покатушкиНаша еПОХаКиївська сотка, ГО “Новий Київський велотрекBike In City.

Усі фото: Ольга Поліщук

Нагадаємо, нещодавно опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції. Концепція містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві. Якщо Київрада ухвалить велоконцепцію та виділить з бюджета кошти на її реалізацію, кияни отримають шанс безпечно пересуватися велосипедом.

Автор фото – Olga Polishchuk

P.S.

Після акції співорганізатори акції Вадим Денисенко (Асоціація велосипедистів Києва), Анна Даниленко (“Велодень_Київ”), Сергій Харчук (“Київська сотка”) мали змістовну розмову з директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергієм Симоновим.

Про що домовилися в КМДА в день акції?

1. Sergii Kharchuk, як депутат Київська міська рада через транспортну комісію зробить подання на Департамент транспортної інфраструктури КМДА із переліком вулиць, які цього року відремонтував Київавтодор, і на яких треба буде влаштувати велосипедні смуги. Департамент виділить кошти на розробку проектів і за зиму їх розробить. Навесні розмітку вже мають нанести за новими проектами.

2. Я та Anna Danylenko маємо допуск у Департамент транспортної інфраструктури КМДА на наради по інфраструктурі для велосипедистів та пішоходів, які відбуваються щопонеділка о 12:00.

3. Департамент транспортної інфраструктури КМДА моніторить технічні завдання, які Комунальна корпорація “Київавтодор” пише для ремонтів та реконструкцій вулиць. В разі відсутності там прописаних інженерних елементів безпеки та умов для безпечного руху велосипедистів – не погоджує ТЗ.

4. Департамент транспортної інфраструктури КМДА сьогодні готує лист за підписом Кличко – мер на міністра внутрішніх справ, Arsen Avakov, з вимогою у максимально стиснені терміни запустити систему фотофіксації порушень на дорогах.

“Ми побачили з боку Департамент транспортної інфраструктури КМДА готовність до співпраці і, сподіваюся, ця співпраця, вже найближчим часом, дасть ефект у вигляді наших з вами збережених життів”, – сказав один з організаторів акції Вадим Денисенко.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» оголошує прийом аналітичних медіаматеріалів на ІІ хвилю конкурсу для журналістів «Велосипед як каталізатор змін у містах». Головні факти про конкурс: