Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.

 

АВК розпочинає серію публікацій про членів Клубу велобізнесу. Знайомимо вас з одним із перших членів Клубу – веломагазином  “Помаранчевий Ровер” та його засновником Антоном Вакуленко.

 

 

Які цінності та місія вашого бізнесу?

Ми популяризуємо культуру міського велосипеда. Тобто велосипеда передусім як зручного та комфортного транспорту. Робимо упор на європейські велобренди, які орієнтовані на ринок ЄС (напр., Winora, Haibike Romet, Abus, Head). Намагаємося стати не найбільшим магазином, а найякіснішим за сервісом, вибудовуємо довготривалу співпрацю із клієнтом. Надаємо всі види велосервісу.

 

 

Чому ви підтримуєте цілі та роботу Асоціації велосипедистів Києва?

Ми підтримуємо АВК, оскільки також працюємо над більш безпечними та комфортними для велосипедистів містами (і не тільки містами). АВК є зразковим прикладом успішного низового об’єднання активістів, волонтерів, які також називаються “громадянським суспільством”. Я був членом Асоціацію ще за декілька років до того, як почав займатися велобізнесом. Свого часу компанія “Фінансові рішення” також була спонсором АВК.

 

 

Про який Київ велосипедний ви мрієте?

Мрію про Київ, де батьки без страху відправляють своїх дітей в школу чи університет на велосипеді, де дівчата та жінки крутять педалі нарівні із чоловіками.

Антон Вакуленко, засновник “Помаранчевого роверу”, член АВК.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва провела для своїх волонтерів курс Cycling&Writing зі створення контенту про міський розвиток та велорух. Під час курсу Cycling&Writing волонтерська команда дізналась про

Асоціація велосипедистів Києва у складі Української велосипедної мережі звернулась до Міністерства інфраструктури України з оскарженням повної заборони провезення велосипедів у поїздах категорії «Інтерсіті» та «Інтерсіті+».

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської