Анастасія Янчевська, директорка Мінського роверного товариства

Ці дівчата вибирають велосипед не тільки як транспорт, але як ідею перетворення міського простору для комфортного життя всіх городян (без винятків за видом пересування).

З дня на день кожна з нас “відповідає” за всіх велосипедистів, стикається з агресивною критикою, нерозумінням, “нападками” тролів і фахівців всілякого рівня. А ми радіємо кожному зустрічному велосипедисту, пониженому бордюру, правильній розмітці на дорозі як подарунку на новий рік в дитинстві.

Ми дуже різні.

Між нами тисячі кілометрів.

Наші країни в складних політичних відносинах з великою кількістю забобонів (Росія, Україна, Білорусь).

Але ми любимо свою роботу! Ми однаково щасливі робити наші міста краще!

На Велосльоті 2017 в Білорусі. Фото: Аляксей Басалай

А тепер у нас є однакові теплі баєчки з веловишиванками;) Я щаслива, що ми є одне в одного. Спасибі Наді Жеребіній та Олі Корчагіній з Let’s bike it! (Москва), Марині Блудшій з АВК (Київ) за підтримку!

В гостях у Задзеркаллі: велосипедний Мінськ

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Чим відрізняються і чим схожі велосипедні обличчя України і Білорусі? Велорух у Білорусі Мінське велосипедне товариство («Мінскае роварнае таварыства»), на запрошення якого я приїхала в

Голова Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко, якого переобрали цього року, користується велосипедом як транспортом для добирання на роботу чи у справах. А у вільний від

Якщо існує рай для велосипедистів, то він має виглядати як пересічне місто в Нідерландах. Або село. Наприклад, як Ельст. У Maps.Me Ельст позначено як село,