У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва планує масштабну кампанію з модернізації Правил дорожнього руху для потреб велосипедистів.

Чекайте анонсів і приєднуйтесь!

Координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко 20 червня взяв участь у експертному обговоренні “Як модернізувати Правила дорожнього руху”. Обговорення пройшли за участю Асоціації велосипедистів Києва, експертів кампанії “За безпечні дороги” і громадської організації LEAD office.

Фото: Анна Гайдай

Ключові вимоги від користувачів велосипеда до ПДР:
– зниження швидкісних режимів в містах до 50 км/год і відміна порогу толерантності +20 км/год. Інфографіка про те, чому це корисне для міст рішення тут.
– врегулювання колізії з віком велосипедистів. До 7 можна їхати тротуаром, з 14 – дорогою, а от людей з 8 до 13 для правил не існує;
– внесення до держстандарту і правил окремого велосипедного світлофорного регулювання. В Україні не існує поняття велосипедних світлофорів, а саме вони дають можливість випускати на перехрестях велосипеди і інший транспорт в різний часовий проміжок;
– отримання дозволу на спільне використання смуг громадського транспорту.

IMG_9520

Фото: LEAD office

Ми вдячні LEAD office та кампанії “За безпечні дороги” за організацію експертного обговорення та підвищення інтересу до теми.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва адвокатує зміни в національному законодавстві про безпеку дорожнього руху (правила дорожнього руху, будівельні норми, стандарти будівництва велошляхів), які впливатимуть на зниження аварійності в місті.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та