У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва планує масштабну кампанію з модернізації Правил дорожнього руху для потреб велосипедистів.

Чекайте анонсів і приєднуйтесь!

Координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко 20 червня взяв участь у експертному обговоренні “Як модернізувати Правила дорожнього руху”. Обговорення пройшли за участю Асоціації велосипедистів Києва, експертів кампанії “За безпечні дороги” і громадської організації LEAD office.

Фото: Анна Гайдай

Ключові вимоги від користувачів велосипеда до ПДР:
– зниження швидкісних режимів в містах до 50 км/год і відміна порогу толерантності +20 км/год. Інфографіка про те, чому це корисне для міст рішення тут.
– врегулювання колізії з віком велосипедистів. До 7 можна їхати тротуаром, з 14 – дорогою, а от людей з 8 до 13 для правил не існує;
– внесення до держстандарту і правил окремого велосипедного світлофорного регулювання. В Україні не існує поняття велосипедних світлофорів, а саме вони дають можливість випускати на перехрестях велосипеди і інший транспорт в різний часовий проміжок;
– отримання дозволу на спільне використання смуг громадського транспорту.

IMG_9520

Фото: LEAD office

Ми вдячні LEAD office та кампанії “За безпечні дороги” за організацію експертного обговорення та підвищення інтересу до теми.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Проект постанови Кабінету міністрів України, якою дозволена швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах зменшується з 60 до 50 км/год лише вдень, погоджено без змін

У центрі Києва відбувся щорічний Велопарад дівчат, який влаштовує Асоціація велосипедистів Києва. Вулицями міста проїхались сотні дівчат і жінок, для яких велосипед став зручним транспортом.

У 2017 році малі гранти від Асоціації велосипедистів Києва виграли велоорганізації з Хмельницького, Дрогобича та Сєвєродонецька. Як саме велоактивісти з цих міст України роблять їх