У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва планує масштабну кампанію з модернізації Правил дорожнього руху для потреб велосипедистів.

Чекайте анонсів і приєднуйтесь!

Координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко 20 червня взяв участь у експертному обговоренні “Як модернізувати Правила дорожнього руху”. Обговорення пройшли за участю Асоціації велосипедистів Києва, експертів кампанії “За безпечні дороги” і громадської організації LEAD office.

Фото: Анна Гайдай

Ключові вимоги від користувачів велосипеда до ПДР:
– зниження швидкісних режимів в містах до 50 км/год і відміна порогу толерантності +20 км/год. Інфографіка про те, чому це корисне для міст рішення тут.
– врегулювання колізії з віком велосипедистів. До 7 можна їхати тротуаром, з 14 – дорогою, а от людей з 8 до 13 для правил не існує;
– внесення до держстандарту і правил окремого велосипедного світлофорного регулювання. В Україні не існує поняття велосипедних світлофорів, а саме вони дають можливість випускати на перехрестях велосипеди і інший транспорт в різний часовий проміжок;
– отримання дозволу на спільне використання смуг громадського транспорту.

IMG_9520

Фото: LEAD office

Ми вдячні LEAD office та кампанії “За безпечні дороги” за організацію експертного обговорення та підвищення інтересу до теми.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва адвокатує зміни в національному законодавстві про безпеку дорожнього руху (правила дорожнього руху, будівельні норми, стандарти будівництва велошляхів), які впливатимуть на зниження аварійності в місті.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва провела для своїх волонтерів курс Cycling&Writing зі створення контенту про міський розвиток та велорух. Під час курсу Cycling&Writing волонтерська команда дізналась про

Асоціація велосипедистів Києва у складі Української велосипедної мережі звернулась до Міністерства інфраструктури України з оскарженням повної заборони провезення велосипедів у поїздах категорії «Інтерсіті» та «Інтерсіті+».

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської