У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва планує масштабну кампанію з модернізації Правил дорожнього руху для потреб велосипедистів.

Чекайте анонсів і приєднуйтесь!

Координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко 20 червня взяв участь у експертному обговоренні “Як модернізувати Правила дорожнього руху”. Обговорення пройшли за участю Асоціації велосипедистів Києва, експертів кампанії “За безпечні дороги” і громадської організації LEAD office.

Фото: Анна Гайдай

Ключові вимоги від користувачів велосипеда до ПДР:
– зниження швидкісних режимів в містах до 50 км/год і відміна порогу толерантності +20 км/год. Інфографіка про те, чому це корисне для міст рішення тут.
– врегулювання колізії з віком велосипедистів. До 7 можна їхати тротуаром, з 14 – дорогою, а от людей з 8 до 13 для правил не існує;
– внесення до держстандарту і правил окремого велосипедного світлофорного регулювання. В Україні не існує поняття велосипедних світлофорів, а саме вони дають можливість випускати на перехрестях велосипеди і інший транспорт в різний часовий проміжок;
– отримання дозволу на спільне використання смуг громадського транспорту.

IMG_9520

Фото: LEAD office

Ми вдячні LEAD office та кампанії “За безпечні дороги” за організацію експертного обговорення та підвищення інтересу до теми.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва адвокатує зміни в національному законодавстві про безпеку дорожнього руху (правила дорожнього руху, будівельні норми, стандарти будівництва велошляхів), які впливатимуть на зниження аварійності в місті.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня

​Асоціація велосипедистів Києва оголошує конкурс на надання послуг з просування у соціальних мережах.​ Обов’язки: Участь у розробці та реалізації комунікаційних кампаній для соціальних мереж; Участь у розробці

На 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, є ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на