Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури в столиці цих планів не досягнути.

Відкрита заява ради Асоціації велосипедистів Києва:

Втрачені можливості велосипедного Києва

Громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” вітає кроки мерії щодо системних змін у транспортній політиці. Зокрема, проект оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року ставить за мету збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років. Минулого року міська адміністрація також замовила розробку Концепції розвитку велотранспорту, яка фіксує конкретні кроки задля підвищення користування велосипедом у Києві. Ми також раді бачити конкретні результати у Києві, зокрема, велосипедний маршрут між центром Києва та житловим масивом Троєщина. Наші підрахунки минулого року показали, що велодоріжка додала 50% користувачів велотранспорту лише на одній цій ділянці.

Проте сьогодні у місті спостерігаємо тривожну тенденцію втрачених можливостей у створенні сучасних вулиць. За наявності масштабного фінансування, яке виділяє Київрада Київавтодору на ремонти та реконструкції вулиць Києва, ремонти відбуваються за застарілими стандартами: без облаштування місць паркування автомобілів, пріоритетності проїзду громадського транспорту, сучасної інфраструктури для велосипедистів та пішоходів. Яскравим прикладом втрачених можливостей є ремонт вулиць навколо станції метро “Лівобережна” перед проведенням конкурсу “Євробачення”. Широкі смуги руху, жодних переваг для громадського транспорту, пішоходів та велосипедистів. Місця для паркування автомобілів, навіть за наявності потреби і вільного місця, не були облаштовані. Ремонт асфальту без розробки сучасних схем організації дорожнього руху лише погіршує ситуацію з безпекою на дорогах для всіх. Не проводиться аналізу транспортних потоків та безпеки руху для адаптації вулиць до потреб мешканців.

Поштова площа є іншим прикладом втраченої можливості створення безбар’єрного та дружнього до велотранспорту міського простору; вузький пандус, що виводить великий потік пішоходів та велосипедистів до Паркового моста, а також неможливість безпечного проїзду у бік вул. Сагайдачного дозволяють віднести цей об’єкт до спадщини радянської школи проектування.

На Трухановому острові продовжують створювати небезпечні та некомфортні умови для проїзду велосипедом та активного відпочинку. За наявності високої кількості пішоходів, бігунів та велосипедистів у цій пішохідній зоні, невідомі виділяють центральну частину вулиці виключно для руху автомобілів.

Ми закликаємо міського голову Віталія Кличка особисто контролювати роботу комунальних дорожніх служб міста, інакше кожен новий інфраструктурний проект ставатиме втраченою можливістю та підвищуватиме ризик ДТП.

Віталію Володимировичу, візьміть під власний контроль реалізацію найбільш болючих на сьогодні міських проектів:

  1. Пішохідна зона Труханового острова вимагає негайного втручання. Приберіть перешкоди для пішоходів та велосипедистів і суттєво обмежте в’їзд автомобілів на цю територію. Вулиця Труханівська – це пішохідна зона.
  2. В рамках капітальних ремонтів та реконструкцій вулиць, запланованих на цей рік КК “Київавтодор”, замовте і реалізуйте сучасні схеми організації дорожнього руху, які передбачатимуть пріоритетний рух пішоходів, велосипедного і громадського транспорту, впорядкують паркування автомобілів на таких вулицях: Кирилівська, Тичини, Алма-Атинська, Дніпровська Набережна, Привокзальна, Костянтинівська, Суворова, Генерала Алмазова, Набережне шосе, Академіка Вернадського та Шумського.
  3. Завершіть у 2017 році облаштування веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”.
  4. І найголовніше. Зробіть ключовим суб’єктом формування політики у сфері транспорту та мобільності у місті Департамент транспортної інфраструктури КМДА.Департамент має бути укомплектований фахівцями, які мають розуміння сучасних тенденцій розвитку міської мобільності. КК “Київавтодор” та інші комунальні компанії мають виконувати, а не формувати політику у цій сфері. 
Київ, Голосіївський проспект

Ми, як представники громадської організації, готові усіляко підтримувати та інформувати громаду про прогрес та результати роботи мерії.

 

Члени ради Асоціації велосипедистів Києва

Богдан Лепявко, голова АВК

Євген Гончаренко

Максим Козуб

Анастасія Леухіна

Дарина Пирогова

інші цікаві матеріали

Ми спробували пояснити за 90 секунд, навіщо існує Асоціація велосипедистів Києва, над якою проблемою працює і як кожен може зробити Київ кращим і швидшим. Наше

У День Конституції, 28 червня, Асоціація велосипедистів Києва провела святкові велоекскурсії для киян і веломандрівників “Туру Вишиваним Шляхом 2017”, які фінішували в столиці України. Велоекскурсії

Традиційний щорічний Велопарад дівчат Асоціація велосипедистів Києва влаштовує в Києві 15 липня 2017 року. Прес-анонс Київських велосипедистів щороку стає більше, але жінок серед них досі