Департамент містобудування та архітектури Київської держадміністрації виклав для коментування текст першого розділу “Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва”, до написання якої були залучені представники Асоціації велосипедистів Києва.

Ви можете надати Ваші зауваження та пропозиції до тексту першого розділу до 28 лютого 2017 року включно на e-mail: veloinfrastruktura@gmail.com. Ваші коментарі, уточнення, слова підтримки дуже посилять концепцію. Долучайтеся!

7 жовтня 2016 року в Департаменті містобудування та архітектури відбувся перший етап громадських обговорень велоконцепції.

Після опрацювання зауважень та пропозицій по всіх розділах текст Концепції буде доповнено відповідними схемами та ілюстраціями, пройде літературну редактуру та буде винесено на розгляд профільних постійних комісій Київради для подальшого схвалення депутатами Київради.

Решту розділів велоконцепції в КМДА обіцяють викласти для коментування “незабаром”. Загалом Концепція складається з 4 розділів:
Розділ 1. Обґрунтування розробки Концепції
Розділ 2. План дій з реалізації Концепції.
Розділ 3. Довідкові матеріали з облаштування велосипедної інфраструктури.
Розділ 4. Досвід міста Києва з розробки стратегічних документів, націлених на розвиток велосипедної інфраструктури та реалізовані проекти.

Нагадаємо, КП «Київський центр розвитку міського середовища» заявляв, що розробить велосипедну концепцію Києва до кінця 2016 року.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Напередодні всесвітнього флешмобу “30 днів на велосипеді” Київ став свідком і учасником багатьох велоподій. Метою всіх цих подій було привернути увагу до прав і безпеки

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Департамент містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації оприлюднив для громадського обговорення другий розділ “Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва”, розробленого на замовлення департаменту. У