Департамент містобудування та архітектури Київської держадміністрації виклав для коментування текст першого розділу “Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва”, до написання якої були залучені представники Асоціації велосипедистів Києва.

Ви можете надати Ваші зауваження та пропозиції до тексту першого розділу до 28 лютого 2017 року включно на e-mail: veloinfrastruktura@gmail.com. Ваші коментарі, уточнення, слова підтримки дуже посилять концепцію. Долучайтеся!

7 жовтня 2016 року в Департаменті містобудування та архітектури відбувся перший етап громадських обговорень велоконцепції.

Після опрацювання зауважень та пропозицій по всіх розділах текст Концепції буде доповнено відповідними схемами та ілюстраціями, пройде літературну редактуру та буде винесено на розгляд профільних постійних комісій Київради для подальшого схвалення депутатами Київради.

Решту розділів велоконцепції в КМДА обіцяють викласти для коментування “незабаром”. Загалом Концепція складається з 4 розділів:
Розділ 1. Обґрунтування розробки Концепції
Розділ 2. План дій з реалізації Концепції.
Розділ 3. Довідкові матеріали з облаштування велосипедної інфраструктури.
Розділ 4. Досвід міста Києва з розробки стратегічних документів, націлених на розвиток велосипедної інфраструктури та реалізовані проекти.

Нагадаємо, КП «Київський центр розвитку міського середовища» заявляв, що розробить велосипедну концепцію Києва до кінця 2016 року.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

У 2017 році в Києві кількість велосипедистів, які рухаються по тротуару, а не по дорозі, зросла до 66%. Такі результати отримала Асоціація велосипедистів Києва під

На бульварі Перова смугу, якою рухається громадський транспорт, відкрито для велосипедистів. Згодом до експерименту долучаться проспекти Визволителів, Миру та вул. Будівельників на Лівому березі Києва.