Київському міському голові

Голові Київської міської державної адміністрації

Віталію Кличку

Хрещатик, 36

 

Відкритий лист громадської організації  “Асоціація велосипедистів Києва”

до Київського міського голови Віталія Кличка

Шановний Віталію Володимировичу!

Труханів острів у Києві з велопішохідної зони перетворився на місце ДТП, у тому числі за участю велосипедистів і пішоходів, хоча саме там проходить частина веломаршруту “Троєщина – Європейська площа”. Увечері 30 листопада в Києві на Трухановому острові автомобіль наїхав на двох пішоходів, один з яких загинув. Нагадаємо, на Трухановому острові, згідно з розпорядженням КМДА №703 від 17.07.2015, діють спеціальні умови для проїзду автомобілів. Це, по-перше, заборона на в’їзд автомобілем усім, чия діяльність ніяк не пов’язана з об’єктами на острові. По-друге, встановлено обмеження швидкості – 20 км/год на всій території острова. З огляду на смертельний характер ДТП немає сумнівів, що швидкість авто була значно більшою, ніж 20 км/год. Таке обмеження швидкості у велопішохідній зоні обрано невипадково: швидкість 20 км/год дає водію час на реакцію в разі несподіваної появи пішоходів або велосипедистів, а також є нелетальною навіть у разі наїзду. Нелетальною швидкість залишається до рівня в 40-50 км/год, тому майже в усіх європейських країнах саме такі обмеження на рух транспорту в місті.

на Трухановому острові, згідно з розпорядженням КМДА від 17.07.2015, діють спеціальні умови для проїзду автомобілів.

У випадку Труханового острова діє офіційне обмеження швидкості та офіційна заборона на в’їзд, тобто формально умови для безпеки в парковій зоні створено. Але формальні умови не підкріплені реальними діями. Система перепусток недієва, тому що влітку, коли людей багато, паркувальники на в’їзді продають у ручному режимі талони і проїхати може майже кожен. Взимку, коли потік автотранспорту невеликий, пункт пропуску взагалі не працює.

Ми просимо забезпечити виконання чинного законодавства та зберегти життя людей:

  • обмежити в’їзд на Труханів острів, створивши ефективну пропускну систему, в ідеалі – автоматизовану, яка дозволить в’їзд лише транспортним засобам, які належать бізнесу та спортивним товариствам на острові
  • співпрацювати з патрульною поліцією та наполягати на зупинці та заувагах до явних порушників, а також домовитись, щоб поліцейські могли перевіряти перепустки і супроводжувати порушників пропускного режиму до виїзду.

Якщо ці умови не будуть виконані, нові нещасні випадки на Трухановому острові неминучі. Труханів не зможе бути безпечною рекреаційною зоною Києва без належного контролю.

 

З повагою, громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва”.

Нагадаємо, восени 2015 року в Києві відкрито другу чергу веломаршруту на Троєщину.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Олексій

    і що відповів Голова?

інші цікаві матеріали

Проект постанови Кабінету міністрів України, якою дозволена швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах зменшується з 60 до 50 км/год лише вдень, погоджено без змін

У суботу, 24 червня, велосипедні та бігові спільноти Києва за участю Асоціації велосипедистів Києва провели мирну акцію “Зробимо Труханів безпечним”. Окрім АВК та ініціативної групи

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури