Київському міському голові

Голові Київської міської державної адміністрації

Віталію Кличку

Хрещатик, 36

 

Відкритий лист громадської організації  “Асоціація велосипедистів Києва”

до Київського міського голови Віталія Кличка

Шановний Віталію Володимировичу!

Труханів острів у Києві з велопішохідної зони перетворився на місце ДТП, у тому числі за участю велосипедистів і пішоходів, хоча саме там проходить частина веломаршруту “Троєщина – Європейська площа”. Увечері 30 листопада в Києві на Трухановому острові автомобіль наїхав на двох пішоходів, один з яких загинув. Нагадаємо, на Трухановому острові, згідно з розпорядженням КМДА №703 від 17.07.2015, діють спеціальні умови для проїзду автомобілів. Це, по-перше, заборона на в’їзд автомобілем усім, чия діяльність ніяк не пов’язана з об’єктами на острові. По-друге, встановлено обмеження швидкості – 20 км/год на всій території острова. З огляду на смертельний характер ДТП немає сумнівів, що швидкість авто була значно більшою, ніж 20 км/год. Таке обмеження швидкості у велопішохідній зоні обрано невипадково: швидкість 20 км/год дає водію час на реакцію в разі несподіваної появи пішоходів або велосипедистів, а також є нелетальною навіть у разі наїзду. Нелетальною швидкість залишається до рівня в 40-50 км/год, тому майже в усіх європейських країнах саме такі обмеження на рух транспорту в місті.

на Трухановому острові, згідно з розпорядженням КМДА від 17.07.2015, діють спеціальні умови для проїзду автомобілів.

У випадку Труханового острова діє офіційне обмеження швидкості та офіційна заборона на в’їзд, тобто формально умови для безпеки в парковій зоні створено. Але формальні умови не підкріплені реальними діями. Система перепусток недієва, тому що влітку, коли людей багато, паркувальники на в’їзді продають у ручному режимі талони і проїхати може майже кожен. Взимку, коли потік автотранспорту невеликий, пункт пропуску взагалі не працює.

Ми просимо забезпечити виконання чинного законодавства та зберегти життя людей:

  • обмежити в’їзд на Труханів острів, створивши ефективну пропускну систему, в ідеалі – автоматизовану, яка дозволить в’їзд лише транспортним засобам, які належать бізнесу та спортивним товариствам на острові
  • співпрацювати з патрульною поліцією та наполягати на зупинці та заувагах до явних порушників, а також домовитись, щоб поліцейські могли перевіряти перепустки і супроводжувати порушників пропускного режиму до виїзду.

Якщо ці умови не будуть виконані, нові нещасні випадки на Трухановому острові неминучі. Труханів не зможе бути безпечною рекреаційною зоною Києва без належного контролю.

 

З повагою, громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва”.

Нагадаємо, восени 2015 року в Києві відкрито другу чергу веломаршруту на Троєщину.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Олексій

    і що відповів Голова?

інші цікаві матеріали

Ми, представники громадських організацій – учасниць Кампанії «За безпечні дороги», висловлюємо стурбованість з приводу поспішності намірів Київради підвищити максимально дозволену швидкість руху до 80 км/год

На вул.Труханівській у Києві затерли піктограми з велосипедом, знявши 1-2 мм верхнього шару асфальту. “Знищeння нeзаконних піктограм повeрнуло місту вeлопішохідну зону. Вирішeння питання поки що

Асоціація велосипедистів Києва проаналізувала плани робіт КК “Київавтодор” на 2018-2020 роки. Плани капітального ремонту вулиць взято з програми економічного та соціального розвитку Києва 2018-2020 років.