Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін порівняно з попередньою редакцією, закликає підтримати зміни в підходах до планування транспортної системи Києва.

Чому це важливо:
1) Чим більше буде позитивних відгуків про поточну редакцію транспортного блоку (розділ “Транспорт та міська мобільність”), тим складніше буде внести зміни, які б заохочували користування автомобільним транспортом у місті.
2) Це шанс кожного і кожної з нас мати вплив на формування транспортної політики Києва на наступні 9 років.

Пропонуємо ознайомитись з розділом “Транспорт та міська мобільність” і надати зворотній зв’язок, залишивши свій коментар через просту форму. Коментарі приймаються до 30 листопада 2016 року.

У коментарі до елементу Стратегії розвитку Києва до 2025 року “Сектори міського розвитку” – розділ “Транспорт та міська мобільність”, ви можете зазначити 1-2 конкретні речі, які ви особисто підтримуєте і хочете бачити як елемент розвитку сфери транспорту, або оцінити загалом пріоритети для цієї сфери. Це можуть бути як велосипедні, так і решта видів транспорту.

Результати підрахунку велосипедистів у вересні 2016 року (Київ)

Місце велосипедного транспорту у стратегії

Заходи з розвитку велосипедного транспорту є у трьох з чотирьох цілей. Так, стратегія передбачає:

– Стримування приросту рівня автомобілізації через підвищення комфорту та популяризації громадського транспорту, використання велотранспорту для щоденних поїздок;

– Ефективне використання простору вулиць: поворотні смуги на перехрестях, звуження смуг на перегонах, влаштування виділених та відокремлених смуг громадського транспорту, велосмуг та велодоріжок;

– Створення зон змішаного автомобільного та велосипедного руху зі зниженими швидкостями руху (особливо це стосується вузьких вулиць з високою щільністю перехресть);

– Окремий блок щодо розвитку та популяризації велосипедного руху: мережа велосипедних шляхів, місця для паркування велосипедів, запровадження системи громадського велопрокату (bike-sharing), врахування велотранспорту при реконструкціях вулиць.

З транспортним блоком Стратегії можна ознайомитися окремо нижче або в проекті оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року.

Над транспортним розділом працювала велика команда: представники та представниці департаменту транспортної інфраструктури, розробники транспортної моделі, громадські організації та інші. Асоціація велосипедистів Києва була серед ключових розробників нового тексту та адвокатом зміни підходів до планування транспортної системи Києва.

Про зміни, яких зазнала транспортна частина Стратегії розвитку Києва до 2025 року, читайте в блозі Ксенії Семенової, координаторки роботи по Києву ГО “Асоціація велосипедистів Києва”, радниці Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Vovka

    Є зауваження до останньої таблиці.
    1. Частка регульованих перехресть, обладнаних засобами фіксації порушень ПДР та системами відеоспостереження 100% – це утопія яка виллється бюджету міста в шалену суму. Як на мене 50% було б більш ніж досить, принаймні до 2025р.
    2. Охоплення паркомісцями зареєстрованих автомобілів в місті Києві паркомісць / 1 тис. зареєстрованих авто 1.7 8.0 – збільшення кількості паркомісць йде всупереч концепції зменьшення привабливості приватного автомобільного транспорту. Може ви і проект паркінга на Михайлівській площі підтримуєте?
    3. Частка перевезень автобусами малої місткості від загальної кількості пасажирських перевезень % 24 13 – маю дуже великі сумніви що в 2015р. частка перевезень маршрутками лише 24%. Як на мене – всі 70%. Чи Богдан це не автобус малої місткості?

  • Maryna Bludsha

    Дякуємо за фідбек, але щоб вас почули в КМДА, його треба лишити тут: https://goo.gl/pe4sEq

інші цікаві матеріали

Ми спробували пояснити за 90 секунд, навіщо існує Асоціація велосипедистів Києва, над якою проблемою працює і як кожен може зробити Київ кращим і швидшим. Наше

У День Конституції, 28 червня, Асоціація велосипедистів Києва провела святкові велоекскурсії для киян і веломандрівників “Туру Вишиваним Шляхом 2017”, які фінішували в столиці України. Велоекскурсії

Традиційний щорічний Велопарад дівчат Асоціація велосипедистів Києва влаштовує в Києві 15 липня 2017 року. Прес-анонс Київських велосипедистів щороку стає більше, але жінок серед них досі