Київська міська державна адміністрація спростувала плани по розширенню дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг під час акції протесту громадських організацій, яка 8 листопада проходила під стінами КМДА.

Керівник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель вийшов до учасників акції “Вилікуємо транспортну істерику КМДА” і спростував плани КМДА щодо розширення дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг. Під час проведення акції частина активістів разом з журналістами зайшли до приміщення міської адміністрації, щоб оголосити свої вимоги київським чиновникам. Про це повідомляє прес-служба “Екоцентру“, який виступив організатором акції протесту.

акція протесту проти розширення Голосіївського проспекту

У КМДА заявили, що рух на Голосіївському проспекті оптимізують та зроблять одностороннім (з контрсмугою для громадського транспорту), і це рішення напередодні акції протестували на транспортній моделі Києва.

“За півгодини після початку акції до учасників вийшли Директор Департаменту транспорту Сергій Майзель та головний спеціаліст Департаменту Віктор Петрук, які запевнили, що жодного розширення Голосіївського проспекту не відбудеться, а натомість буде реалізована прогресивна схема руху, за якою проспект та паралельна йому вулиця Васильківська стануть односторонніми. Крім того на них з’являться смуги для громадського транспорту”, – повідомляє інтернет-журнал про Київ “Хмарочос“.

акція протесту проти розширення Голосіївського проспекту

Фото: Хмарочос

Директор Департаменту транспорту КМДА Сергій Майзель

Фото: Хмарочос

“Ми як громадськість і надалі будемо контролювати дії міської влади, вимагати, щоб вони у своїх діях були послідовними, та дотримувалися задекларованої Нової транспортної політики міста Києва, в якій пріоритетами є пішоходи, велосипедний транспорт і громадський транспорт. Ми підтримуватимемо рішення, спрямовані на розвиток безпечних та екологічних способів пересування містом та на розвиток Києва як європейської столиці”, – заявила одна з організаторок акції та координаторка кампанії Екоцентру “Звільни смугу” Марія Сторчило.

акція протесту проти розширення Голосіївського проспекту

Фото: Екоцентр

“Заохочення жителів до користування велосипедом для повсякденних поїздок і розвиток громадського транспорту вирішує проблему перевантаженості доріг Києва. Натомість створення в місті “магістралей неперервного руху” відлякує потенційних користувачів велосипеда. Високі швидкості на магістралях безперервного руху є причиною збільшення ДТП, як між авто, так і за участю пішоходів”, – нагадала Анастасія Макаренко, виконавчий директор Асоціації велосипедистів Києва.

акція протесту проти розширення Голосіївського проспекту

Фото: Хмарочос

Нагадаємо, що 2 листопада на своїй сторінці Facebook заступник мера Києва оприлюднив плани з розширення Голосіївського проспекту до 8 смуг безперервного руху з підземними переходами. Асоціація велосипедистів Києва категорично проти реалізації даного проекту, який засвідчив відсутність механізму прийняття рішень у місті і створить дискомфорт і небезпеку для мешканців Голосіївському району, а також зменшить привабливість велосипеда як транспортного засобу. У блозі координатора з національної роботи АВК Вадима Денисенка на УП.Київ, пояснюється, чим розширення Голосіївського проспекту невигідне Києву та жителям міста.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Цього року Асоціація велосипедистів Києва бере участь у 10-му міжнародному архітектурному фестивалі CANactions, який відбудеться 2-3 червня в Мистецькому Арсеналі. Тема ювілейного фестивалю – ЦІННОСТІ. Мета

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури