Ксенія Семенова, координаторка роботи по Києву, Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

Асоціація велоспедистів Києва є членом Європейської федерації велосипедистів (ECF) з 2010 року. ECF адвокатує питання велосипедного транспорту та велотуризму на рівні Європейського Союзу.

У травні цього року загальними зборами ECF мене обрали в Раду ECF однією з віце-президентів цієї організації на два роки. Президент та віце-президенти збираються чотири рази на рік і ухвалюють стратегічні рішення між загальними зборами та допомагають персоналу дотримуватись затверджених планів на рік. Це водночас відповідальна і цікава робота, яка виконується усіма на громадських засадах.

6-8 жовтня у Брюсселі, де знаходиться офіс ECF, відбулась перша зустріч Ради організації.

img_0880

Я відверто захоплююсь рівнем організації та професійністю персоналу ECF, які готували матеріали для зустрічі. Враховуючи конфіденційність обговорень та рішень, хочу виокремити лише декілька висновків, які я зробила за результатами участі в обговоренні:

Стратегічні документи важливі.

ECF зараз лобіює розробку Європейської велосипедної стратегії. Це документ, який на рівні Євросоюзу має зафіксувати пріоритети, зобов’язання та обсяги фінансування для розвитку велосипедного транспорту у країнах-членах ЄС. Команда офісу ECF зараз докладає багато зусиль до появи такого політичного документу. У Києві та Україні зараз відбувається робота над кількома стратегічними документами: Велоконцепція Києва, актуалізація Стратегії розвитку Києва 2025, оновлення Транспортної стратегії України. Усі ці документи формують бачення розвитку велосипедного або транспортного сектору загалом, визначають принципи та пріоритети. Від якості та контенту цих документів залежить те, як буде змінюватись наша нормативна база, будуватись та ремонтуватись вулиці, виділятись державні та муніципальні фінанси на розвиток різних видів транспорту. Тому зараз важлива наша і ваша активна участь у формуванні цих документів і подальше їхнє затвердження на рівнях міської ради або парламенту/КабМіну. img_0871

Для успішної членської організації важливі кількість її членів та регулярність членських внесків.

ECF об’єднує низові громадські велосипедні рухи, які просувають велотранспорт у країнах ЄС та за його межами. Усі члени ECF, включно з АВК, сплачують щорічний членський внесок. Ці надходження дозволяють організації дотримуватись демократичних процедур (як то проведення щорічних загальних зборів ECF та зустрічей Ради), а також зберігати незалежність організації у представленні інтересів членів. Будь-яке зовнішнє додаткове фінансування посилює організацію, дозволяє наймати персонал і збільшувати масштаби роботи та адвокаційних кампаній. Проте фінансування з членських внесків є дуже важливим елементом, який відображає підтримку роботи організації її членами.

АВК також є членською організацією. Думаю, аналогія з кейсом ECF тут дуже проста і зрозуміла. Ми прагнемо аби в АВК було більше людей: членів, волонтерів, персоналу. Це робить наш голос сильнішим, роботу ефективнішою, і, відповідно, сильнішим голос людей, які поділяють наші цілі та цінності.

Долучитись до розробки концепції розвитку велотранспорту

Дізнатись більше про роботу АВК та стати членом організації

Я переконана, що за менш як 10 років АВК досягне рівня професіоналізму команди ECF у Брюсселі і ми будемо представляти інтереси десятків тисяч киян, які мріють про Київ, в якому кожен хоче і може їздити на велосипеді.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Яким чином велосипед робить місто більш зручним та безпечним? Щоб якомога більше українців дізнались відповідь на це запитання, Асоціація велосипедистів Києва приєдналася до інфотуру по

У четвер, 8 грудня, в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (МінРегіонБуді) група українських вчених-транспортників обговорюватиме непримітний документ. Його суть розуміють, заледве, кілька сотень

Велосипед як хобі, як робота, як транспорт, як розвага. А що для вас велосипед? З якою метою його використовуєте і як до цього прийшли? Хто