Велосипед як хобі, як робота, як транспорт, як розвага. А що для вас велосипед? З якою метою його використовуєте і як до цього прийшли? Хто вони, члени Асоціації? Майже щодня нас стає все більше та більше – вже понад 500!

Знайомтесь —  Віктор Крук.

член АВК Віктор Крук

1) Як давно ти їздиш на велосипеді?

Трохи смішно, але навчився їздити на велосипеді вже після школи та після служби в армії. У школі мав пару приятелів, в одного був велосипед “Україна” (“дорожник”), а в іншого – “Турист”. Через свій невеликий зріст таких “коней” я трохи побоювався, тож навіть не просив їх навчити мене їздити. Був би в кого “Орльонок” чи щось подібне – можливо, навчився б ще у школі. Але в ті часи велосипед був далеко не в кожного.

2) З якою метою використовуєш велосипед?

Їздити регулярно почав з 1990 року, коли переїхав у село під Києвом: виникла потреба мати транспорт для пересування селом та поїздок до Києва (4 км), не чекаючи автобуса, який ходив нечасто та нерегулярно. Потім почалися поїздки на дачу до батьків за 30 км, щоб не їхати автобусами з трьома пересадками. З часом пересування велосипедом стало звичним також по Києву. Діставшись міста, простіше та швидше виявилося їхати велосипедом до місця призначення, аніж лишати велосипед у квартирі родичів (якщо вони були вдома в той час). Так велосипед перетворився для мене на основний вид транспорту. А оскільки велосипеди в селі є майже в усіх, то їздили з приятелями на прогулянки лісом чи на річку. Але до ідеї велоподорожей я прийшов пізніше, ще більше часу пройшло до її реального втілення.

По-перше, була реальна потреба пересування й вирішив, що велосипед для цього підходить найкраще, він простий – не маєш проблем із водійськими правами, заправкою авто, пересуванням там, де нема автодоріг, зручний та недорогий. По-друге, подорожі та мандри тягнули мене завжди: зі старших класів школи займався пішохідним та водним туризмом. А навіть недалека подорож навколо Києва – це дуже цікаво! Велосипед дає набагато більше можливостей, ніж подорож пішки чи автобусом.

3) Що для тебе велосипед?

А) мобільність Б) незалежність від інших та В) відчуття свободи. Можна ще додати Г – гарна фізична форма через регулярні поїздки майже весь рік.

4) Чому ти приєднався до АВК і що думаєш про організацію?

У Києві дуже багато велосипедних проблем: велопарковки, дорожня інфраструктура, взаємодія з іншими учасниками дорожнього руху тощо. Але що спроможна зробити одна людина?! Тому був дуже радий, коли дізнався про створення Асоціації велосипедистів Києва. Ми контактуємо з владою, навчаємо людей безпечно пересуватися на велосипеді містом, просуваємо будівництво велодоріжок… А, пригадую, першу нашу “неофіційну” велодоріжку на Володимирському узвозі ми малювали самотужки! 🙂 Тому дуже радий, що маємо Асоціацію однодумців для розвитку велоруху та втілення мрії, щоб Київ став зручним для велосипедистів містом.

5) І наостанок: твоє побажання потенційним велосипедистам і Києву.

Щоб Київ став дружнім та зручним містом як для велосипедистів, так й для всіх інших мешканців, щоб міський простір став комфортним та затишним для життя, а не кам’яними джунглями хмарочосів та паркінгом сотень тисяч автомобілів. Щоб велосипедист міг за потреби проїхати місто з кінця в кінець, не наражаючись на небезпеку та незручності.

Як долучитися до Асоціації велосипедистів Києва

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Яким чином велосипед робить місто більш зручним та безпечним? Щоб якомога більше українців дізнались відповідь на це запитання, Асоціація велосипедистів Києва приєдналася до інфотуру по

Велосипед як хобі, як робота, як транспорт, як розвага. А що для вас велосипед? З якою метою його використовуєте і як до цього прийшли? Хто

Привіт! Мене звати Богдан і я є головою громадської організації “Асоціація велосипедистів Києва”. Якщо вам цікаво, чи пиляємо ми гроші (і які?), і чим велоактивізм