Асоціація велосипедистів Києва організувала бізнес-сніданок для українських та міжнародних компаній, який став майданчиком для обговорення актуальних питань між бізнесом і громадською організацією.

Бізнес-сніданок розпочався з презентації від директора з розвитку Європейської федерації велосипедистів (ECF) Кевіна Мейна, який приїхав в Україну на запрошення АВК. Кевін Мейн є координатором Bicycle Industry Club Європейської федерації велосипедистів, до якого входять понад 100 компаній.

Kevin Mayne - Cycling and Business

Фото: АВК

Кевін Мейн наголосив на трьох важливих наслідках від розвитку велоінфраструктури і збільшення кількості велосипедистів: прибутковий бізнес, ефективна політика і та енергійні міста. За даними дослідження в країнах ЄС, щорічний економічний ефект від збільшення кількості велосипедистів і появи велоінфраструктури становить 205 млрд євро. Причинами цього є те, що розвиток велотранспорту пожвавлює роздрібну торгівлю, збільшує прибутки в туристичному та велосипедному бізнесах, зменшує витрати на охорону здоров’я, створює робочі місця. Крім того, використання велосипеда як транспорту сприяє досягненню 12 з 17 Цілей сталого розвитку ООН.

Після знайомства з планами Асоціації велосипедистів Києва та розвитком велоінфраструктури, передбаченим у велоконцепції міста, яку наразі допомагає розробляти організація, учасники бізнес-сніданку мали змогу обмінятися думками та поставити запитання.

Запрошення на бізнес-сніданок Асоціації велосипедистів Києва, який відбувся 20 жовтня, прийняли провідні українські та міжнародні компанії, зокрема EY (Ernst&Young), Radisson Blu Hotel, ТОВ “Ашан Україна”, “А+С Україна”, Rabota.ua та представники велобізнесу: Veliki.ua, Nextbike Ukraine, Velopoint, Velobazar.com, “Помаранчевий ровер”, “Велопланета”.

business breakfast AVK

Фото: АВК

Учасники бізнес-сніданку висловили свої ідеї та побажання:

  1. пакет пропозицій для великих компаній від АВК про офісну велоінфраструктуру з поясненням, що їм це дасть, і контактами, де можна замовити;
  2. інформаційна платформа обміну новинами і пропозиціями між велобізнесом, великими компаніями і АВК;
  3. як полегшити отримання дозволу від КМДА на встановлення велопарковки біля офісу;
  4. номінації в конкурсі “Велопрацедавець року“.

Наразі АВК опрацьовує побажання компаній та повернеться до бізнесу з більш конкретними пропозиціями співпраці.

Нагадаємо, Асоціація велосипедистів Києва розробила рекомендації про встановлення правильних велопарковок і заохочення співробітників їздити велосипедом на роботу.

Нещодавно АВК зібрала найкращі практики, які показують, навіщо бізнесу офісна велоінфраструктура, а Rabota.ua, яка виступила інформаційним партнером конкурсу «Велопрацедавець року», опублікувала ТОП-10 київських офісів, дружніх до велосипедистів.

 

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина