Асоціація велосипедистів Києва долучилась до соціальної інформаційної кампанії про безпеку руху для велосипедистів на дорозі, організованої виробником світловідбивачів Zameten. Метою соціальної кампанії є розповісти велосипедистам про правила дорожнього руху зрозумілим і наочним способом.

Рівень культури поведінки на дорозі залежить від усіх учасників дорожнього руху — автомобілістів, велосипедистів і пішоходів. Тому велосипедистам також важливо пам’ятати, що Правила дорожнього руху поширюються на всіх, і це не формальність, а питання життя і смерті. Наші волонтери-велотренери щонеділі проводять у Києві практичні велонавчання з безпеки руху для велосипедистів”, — вважають в Асоціації велосипедистів Києва.

Ми почали цю інфокампанію, щоб у доступній формі розповісти велосипедистам про правила дорожнього руху. Не з вимогами “велосипедист повинен те й те”, а наочно: об’їжджаєш машину без піднятої руки — будь готовий її поцілувати! Адже правила дорожнього руху ніхто не читає, правила є, а практичного розуміння немає“, — розповідає Влад Дейнека, керівник компанії-виробника світловідбивачів Zameten, яка ініціювала інфокампанію про безпеку руху.

безпека руху і ПДР для велосипедистів

Хто працював над інфокампанією

Велосипеди для зйомок надали “Велостанція Харкова” і Veliki.ua, машини — компанія Nissan, а регулювати рух під час зйомок допомогла “Патрульна поліція Харкова”. Завдяки професіоналізму поліції вдалося провести зйомку за планом і без переживань, що учасники можуть постраждати. Інформаційну підтримку надала “Асоціація велосипедистів Києва”.

Що далі
Zameten планує запустити інфокампанію для пішоходів і почати роботу над розширеною інфокампанією для велосипедистів. “Але перш ніж почати роботу над наступним етапом, ми хочемо отримати відгуки і думки людей про те, що ми запустили. Про те, наскільки правила, які ми розкрили, цікаві та зрозумілі. Також ми запрошуємо громадські організації та велобізнес для роботи над наступними етапами соціальної кампанії”, — повідомив Дейнека.

безпека руху і ПДР для велосипедистів інфокампанія з безпеки руху велосипедистів

АВК і безпека руху велосипедистів
Асоціація велосипедистів Києва вже 5 років проводить безкоштовні практичні велонавчання для велосипедистів з безпеки руху в умовах великого міста. Щонеділі об 11:00 у багатьох районах Києва волонтери АВК розповідають і показують, де і як можуть рухатися велосипедисти в місті, які правила дорожнього руху мають знати і виконувати, як їм проїхати великі розв’язки, що означають дорожні знаки, як повернути ліворуч, як проїхати кругове перехрестя, де велосипедистам заборонено їздити, а де можна. АВК за підтримки веломагазинів публікує і поширює Правила дорожнього руху для велосипедистів, починаючи з 2012 року.

У 2014 році АВК започаткувала проект «Нам по дорозi», партнером якого була мережа АЗС KLO. На автозаправках і на бордах та сіті-лайтах у Києві і Чернігові поширювались публікації про найбільш типові ДТП за участі велосипедистів з інфрмацією про те, як їх уникнути. Водіям нагадували, що під час старту й руху необхідно дивитися по дзеркалах, бути обережним, відкриваючи двері та тримати дистанцію, не притискаючи велосипедистів до краю дороги. Велосипедистам, у свою чергу, не слід нехтувати освітленням велосипеда в темну пору доби. Детальніше про “Нам по дорозі!”.

Нагадаємо, що Асоціація велосипедистів Києва виступає за зниження швидкості автомобілів у місті до європейського стандарту (50 км/год) та відміну нештрафованого перевищення швидкості на 20 км/год.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • http://ctrld.me/ ctrld

    На мой взгляд часть плакатов непонятны. “Пропусти встречную, подыми руку” — я до сих пор не могу сообразить, что имелось в виду. Да и “подыми руку” воспринимается, как “подыми руку вверх”, а это общепринятый среди велосипедистов знак предупреждения об остановке. “Покажи поворот рукой” было бы понятнее, если это имелось в виду.

    В любом случае спасибо за работу — вы делаете правильное дело.

    • Vlad Deyneka

      Спасибо за комментарий!

      На постере с перекрестком, имелось ввиду что при повороте налево, велосипедист должен пропустить встречку и поднять (Выставить) руку, что-бы обозначить что он поворачивает.

      При разработке проекта, мы ориентировались на элементарное понимание правил. Но к сожалению, не учли многих важный моментов в технике исполнения правил. В следующей инфо-компании, мы обязательно учтем это!

інші цікаві матеріали

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина

За результатами підрахунку восени 2017 року, кількість велосипедистів у Києві зменшилась на 27%. Асоціація велосипедистів Києва оприлюднила результати останнього підрахунку велосипедистів у столиці. У 2017

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з