Асоціація велосипедистів Києва зібрала і передала в Міністерство інфраструктури пропозиції з обладнання веловагонів у приміських та регіональних поїздах “Укрзалізниці”.

“Інтеграція велосипедного транспорту із залізничним є запорукою підвищення якості мобільності жителів невеликих міст, розвитку велосипедного туризму, популяризації велотранспорту  в Україні”, — упевнені у регіональних велосипедних організаціях, пропозиції яких щодо веловагонів зібрала АВК.

Як відомо, Львівська залізниця реалізовує пілотний проект, облаштувавши велосипедні вагони на напрямках руху “Львів-Ужгород / Львів-Мукачево”.

Виходячи з відгуків велосипедної спільноти та переповненості веловагонів у вихідні дні, проект можна вважати успішним. Представники велосипедних організацій з усієї України хотіли би впровадити успішний досвід Львівської залізниці і подали пропозиції по облаштуванню веловагонів у найбільш затребуваних напрямках перевезення велосипеда у своїх областях“, — пояснив координатор АВК з національної роботи Вадим Денисенко.

Пропозиції з обладнання веловагонів у приміських та регіональних поїздах Укрзалізниці

Пропозиції подали:

Вадим Денисенко, Анастасія Макаренко, Ірина Бондаренко, Альона Горошко з ГО «Асоціація велосипедистів Києва» м. Київ

 

Дмитро Жигінас з ГО «Велобоярка» м. Боярка

Орест Олеськів з «Львівської асоціації велосипедистів» м. Львів

Алла Атаманчук з ГО «Велокривбас» м. Кривий Ріг

Дмитро Рожков з ГО «Асоціація велосипедистів Черкас» м. Черкаси

Олександра Нарижна з ГО «Міські реформи» м. Харків

Альона Елісова з ГО «Велохерсон» м. Херсон

Юрій Лозовенко з ГО «ДніпроСмартСіті» м. Дніпро

АлексейБрусніцин з ГО «Дніпропетровська асоціація велосипедистів» м. Дніпро

Костянтин Ємєльянов з ГО  «UrbanInst.» м. Одеса

Ялина Садовнікова з ГО «Велополтава» м. Полтава

Юрій Ільків з ГО «Велофранківськ» м. Івано-Франківськ

Олександра Саніко з «Запоріжжя велосипедне» м. Запоріжжя

Денис Самуйло з м. Луцьк

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив