Асоціація велосипедистів Києва запускає онлайн-дослідження того, як пересуваються кияни за допомогою велосипеда. Результати дослідження допоможуть зробити якісний ривок місту у розвитку велосипедної інфраструктури.

 

Всі, хто бажає Києву велосипедних змін, долучайтесь!

Заповнюйте анкету тут https://goo.gl/v42YFe

 

Навіщо проходити опитування?
• Дані будуть інтегровані в транспортну модель Києва. Наразі в цій моделі велосипеда як транспорта немає.
• Дані допоможуть обґрунтувати фінансування побудови мережі велошляхів (скільки кожна витрачена на інфраструктуру гривня принесе місту коштів)
• Дані допоможуть прогнозувати, чи буде попит на ті чи ті веломаршрути.
• Модель покаже, в яких місцях буде ефективно розташовувати велопаркінги.
• Дані покажуть, як саме варто сполучати велосипед з громадським транспортом.

Скільки триває заповнення анкети?
20-30 хв.

Про що питатимуть в анкеті?
В анкеті попросять пригадати та детально описати останній день, коли ви користувались велосипедом у Києві. Треба буде описати всі переміщення містом, велосипедні та не велосипедні.

Що ми отримаємо на виході?
В кінці року буде видано Концепцію розвитку велосипедного транспорту Києва, яка частково базуватиметься на результатах дослідження.

Усі, хто бажає Києву велосипедних змін, долучайтесь! За додатковою інформацією звертайтеся на пошту veloinfrastruktura@gmail.com.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Велоініціативи Києва зустрілися з керівниками Київської адміністрації і домовились про термінові кроки, щоб “розморозити” розвиток велоінфраструктури в місті. “Велоініціативи побачили готовність Віталія Кличка та команди

Київська міська рада затвердила бюджет на 2018 рік, де заклала 50 мільйонів гривень на розвиток велоінфраструктури в столиці. Депутати Київради проголосували бюджет-2018 з дохідною частиною

Тричі на рік Асоціація велосипедистів Києва запрошує випити кави на Майдані всіх, хто вже їздить велосипедом на роботу чи навчання, або лише хоче спробувати. Як виглядає наш