Асоціація велосипедистів Києва запускає онлайн-дослідження того, як пересуваються кияни за допомогою велосипеда. Результати дослідження допоможуть зробити якісний ривок місту у розвитку велосипедної інфраструктури.

 

Всі, хто бажає Києву велосипедних змін, долучайтесь!

Заповнюйте анкету тут https://goo.gl/v42YFe

 

Навіщо проходити опитування?
• Дані будуть інтегровані в транспортну модель Києва. Наразі в цій моделі велосипеда як транспорта немає.
• Дані допоможуть обґрунтувати фінансування побудови мережі велошляхів (скільки кожна витрачена на інфраструктуру гривня принесе місту коштів)
• Дані допоможуть прогнозувати, чи буде попит на ті чи ті веломаршрути.
• Модель покаже, в яких місцях буде ефективно розташовувати велопаркінги.
• Дані покажуть, як саме варто сполучати велосипед з громадським транспортом.

Скільки триває заповнення анкети?
20-30 хв.

Про що питатимуть в анкеті?
В анкеті попросять пригадати та детально описати останній день, коли ви користувались велосипедом у Києві. Треба буде описати всі переміщення містом, велосипедні та не велосипедні.

Що ми отримаємо на виході?
В кінці року буде видано Концепцію розвитку велосипедного транспорту Києва, яка частково базуватиметься на результатах дослідження.

Усі, хто бажає Києву велосипедних змін, долучайтесь! За додатковою інформацією звертайтеся на пошту veloinfrastruktura@gmail.com.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Цього року Асоціація велосипедистів Києва бере участь у 10-му міжнародному архітектурному фестивалі CANactions, який відбудеться 2-3 червня в Мистецькому Арсеналі. Тема ювілейного фестивалю – ЦІННОСТІ. Мета

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури