У КМДА заявили про зміну транспортних пріоритетів Києва та розроблення Плану сталої мобільності Києва до 2025 року, яке має завершитися до середини 2017 року, а експерти в галузі екології, клімату, транспорту та управління містом запропонували рішення, необхідні для екологічного майбутнього міста. Про це йшлося сьогодні, 3 серпня, в Українському кризовому медіа-центрі, де відбулася відкрита дискусія “Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва”.

Рівень забруднення міського середовища у Києві критично перевищує граничні норми: забруднення повітря діоксидом азоту у 4-5 разів, формальдегідом — у 3-4 рази.

Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

За останні 40 років викиди від транспорту, переважно приватних автівок, виросли в два рази. Це є причиною глобальної зміни клімату та забрудненого повітря у містах, — коментує Марія Сторчило, координатор транспортної кампанії Національного екологічного центру України. Єдиним правильним шляхом у цій ситуації є відхід від автомобілецентризму. Правильно розставлені пріоритети в транспортній політиці міста дозволять скоротити викиди парникових газів щонайменше на 20%”.

Інвестиції у громадський транспорт і велоінфраструктуру виправдали себе у європейських країнах, зокрема зменшенням кількості викидів від автотранспорту. Станом на сьогодні Київ не має затвердженої велоконцепції. Велоінфраструктура Києва розвивається, але точкові заходи не допоможуть місту”, — заявила Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва.

Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

За словами експертів, головним пріоритетом у транспортній політиці міста мають бути люди з інвалідністю, за ними — пішоходи, далі — велосипеди і громадський транспорт, і лише на останньому місці — приватні автомобілі. “Першим кроком до зміни транспортної політики має стати розробка і ухвалення Плану сталої міської мобільності для Києва,” — зазначив Іван Вербицький, аналітик центру CEDOS і редактор Mistosite.

Департамент транспортної інфраструктури почав розробляти План сталої мобільності Києва до 2025 року і планує завершити це до середини 2017 року, — заявив директор Департаменту Сергій Майзель. — З тактичних заходів встановлюємо півкулі від паркування на тротуарах, виділяємо смуги руху громдаського транспорту, проектуємо систему швидкісного автобуса BRT, плануємо зробити пішохідною вулицю Сагайдачного на Подолі“.

Круглий стіл організований Аналітичним центром CEDOS, інтернет-журналом про місто Mistosite, Асоціацією велосипедистів Києва, Національним екологічним центром України, Представництвом Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

Хочете бачити Київ велосипедним?

Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У четвер, 20 квітня, поговоримо про унікальне дослідження з підрахунку велосипедистів у Києві і про те, чим воно може бути цінним для міста. Запрошуємо соціологів,

Їздите велосипедом по Києву багато років? Почуваєтесь на дорозі, як риба у воді? Знаєте Правила дорожнього руху для велосипедистів і можете навчити інших? Поділіться своїм

Увечері 9 березня велоспільноту Києва шокувала новина про смерть велосипедиста, який помер під час ДТП на пішохідному переході на вул. Заболотного в Голосіївському районі. В