Рівень забруднення атмосферного повітря в Києві буде лише зростати, якщо місто не  відмовиться від автомобільної залежності на користь громадського і велосипедного транспорту. Про це заявляють в Асоціації велосипедистів Києва.

Забруднення повітря смогом від автомобільних вихлопів є не проблемою, а наслідком, адже насправді проблемою є завелика кількість авто на вулицях Києва. Її вирішення очевидне: замість того, щоб фінансувати нові автомобільні розв’язки, які збільшують кількість авто, для Києва набагато вигідніше розвивати громадський і велосипедний транспорт. Іінвестиції в це виправдані, бо рятують жителів Києва від забруднення повітря і заторів. До того ж, це значно дешевше: будівництво всієї якісної велоінфраструктури міста коштуватиме до 1 млрд грн, тобто менше, ніж дві Поштові площі”, — заявила Ксенія Семенова, координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури.

Від смогу і заторів Київ врятує позбавлення від автомобільної залежності

Фото Mistosite.org.ua

Асоціація велосипедистів Києва відзначає, що велосипедистів стає більше, велоінфраструктура в Києві поволі розвивається: продовжується будівництво веломаршруту з Троєщини в центр, відкриваються перехоплювальні велопаркінги та міський велопрокат, реставрують велотрек, з’являється все більше велопарковок. Але погана новина полягає в тому, що точкові заходи не допоможуть Києву, якщо місто не змінить транспортні пріоритети.

У 2016 році КМДА виступила замовником робіт на підготовку стратегічного документу — “Концепції розвитку велосипедного транспорту у Києві”. Концепція буде містити схему веломаршрутів для Києва, заходи з популяризації велотранспорту та рекомендації з проектування велоінфраструктури. Велику частину роботи вже зроблено під час створення програми розвитку велоінфраструктури, яка з’явилася за ініціативи київської влади та за участю Асоціації велосипедистів Києва два роки тому. Однак на той момент програму не було затверджено.

міська цільова програма розвитку велоінфраструктури в Києві

У середу, 3 серпня, відбудеться відкрита дискусія “Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва” про стан довкілля в столиці, причини смогу та залежність екології від транспортної політики міста. Організаторами дискусії є Асоціація велосипедистів Києва, Національний екологічний центр України, аналітичний центр CEDOS, інтернет-журнал про місто Mistosite і Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine.

Час: 3 серпня, 11.00

Місце: Український кризовий медіа-центр (Український дім на Європейській площі)

Подія в Facebook

Контакти для ЗМІ: Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва, media@avk.org.ua, 097 793 05 69

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України