Асоціація велосипедистів Києва запрошує на відкриту дискусію на тему “Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва”, яка почнеться в середу, 3 серпня, об 11.00 в Українському кризовому медіа-центрі (Український дім, вул.Хрещатик, 2).

Спікери:

– директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель
– спеціалісти Центральної геофізичної обсерваторії
– Марина Блудша, Асоціація велосипедистів Києва
– Марія Сторчило, Національний екологічний центр України
– Іван Вербицький, Аналітичний центр CEDOS/інтернет-журнал про місто Mistosite
– Володимир Висоцький, координатор ініціатив з соціальної реінтеграції осіб похилого віку та розвитку місцевих громад, директор БФ “Єврейсько-Українська Соціальна Ініціатива”

Модератор: Юлія Попова, координаторка програми “Сприяння демократії” Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні

Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

Представники урядових та неурядових громадських організацій, міські активісти та активісти кліматичного руху, експерти в галузі управління містом зберуться разом, щоб проаналізувати ситуацію із забрудненням повітря в Києві та розробити спільний план дій для екологічного майбутнього Києва.

Організатори: Аналітичний центр CEDOS, інтернет-журнал про місто Mistosite, Асоціація велосипедистів Києва, Національний екологічний центр України, Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine

Питання до обговорення:
Яким є стан довкілля у Києві? Чим зумовлений смог?
Як на стан довкілля впливає транспортна політика КМДА?
Чи є дії КМДА щодо вирішення екологічних проблем міста дієвими? Чи складаються вони у довготривалу стратегію сталого міського розвитку?
Що робити міським активістам та недержавним організаціям для того, аби з’явилася системність у вирішення екологічних проблем?

Від смогу і заторів Київ врятує позбавлення від автомобільної залежності

З 25 липня над Києвом стоїть смог. Останнім часом це явище спостерігається у місті все частіше. Його причина — не пожежі на торфовищах, лісах чи нафтобазі, а міське забруднення. У Києві нема великих хімічних чи металургійних заводів – причиною смогу є автомобілі.

Забруднення повітря діоксидом азоту перевищує у місті граничну норму у 4-5 разів, забруднення формальдегідом — у 3-4 рази. Ми підкреслюємо, що навіть коли смогу в Києві немає, рівень забруднення міського середовища все одно критично перевищує норму, а отже питання міської екології має нас турбувати не раз на рік під час аномальної спеки, а у системний і стратегічний спосіб.

За оцінкою Всесвітньої організації охорони здоров’я, від спричинених забрудненням довкілля хворіб щороку на планеті помирає більше людей, ніж від малярії та ВІЛу разом узятих. Якщо викиди й далі зростатимуть у нинішньому темпі, загальна кількість смертей у світі, спричинених смогом, може подвоїтися й досягти шести мільйонів на рік до 2050 року.

Точкові заходи не допоможуть Києву, якщо місто не змінить транспортні пріоритети та не почне рухатися в правильному напрямку — збалансованої (сталої) мобільності.

 

Для участі у відкритій дискусії просимо зареєструватися за посиланням: https://goo.gl/forms/cSo4GdbRve6T5xsT2

Контакти для ЗМІ: Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва, media@avk.org.ua, 097 793 05 69

 

Нагадаємо, в Асоціації велосипедистів Києва вважають, що від смогу і заторів Київ врятує позбавлення від автозалежності.

 

 

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Проект “ВелоСхід”, який за підтримки USAID стартував на Сході України у червні цього року, вже добігає кінця. За чотири місяці проектна команда Асоціації велосипедистів Києва

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом