Асоціація велосипедистів Києва запрошує на відкриту дискусію на тему “Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва”, яка почнеться в середу, 3 серпня, об 11.00 в Українському кризовому медіа-центрі (Український дім, вул.Хрещатик, 2).

Спікери:

– директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель
– спеціалісти Центральної геофізичної обсерваторії
– Марина Блудша, Асоціація велосипедистів Києва
– Марія Сторчило, Національний екологічний центр України
– Іван Вербицький, Аналітичний центр CEDOS/інтернет-журнал про місто Mistosite
– Володимир Висоцький, координатор ініціатив з соціальної реінтеграції осіб похилого віку та розвитку місцевих громад, директор БФ “Єврейсько-Українська Соціальна Ініціатива”

Модератор: Юлія Попова, координаторка програми “Сприяння демократії” Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні

Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

Представники урядових та неурядових громадських організацій, міські активісти та активісти кліматичного руху, експерти в галузі управління містом зберуться разом, щоб проаналізувати ситуацію із забрудненням повітря в Києві та розробити спільний план дій для екологічного майбутнього Києва.

Організатори: Аналітичний центр CEDOS, інтернет-журнал про місто Mistosite, Асоціація велосипедистів Києва, Національний екологічний центр України, Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine

Питання до обговорення:
Яким є стан довкілля у Києві? Чим зумовлений смог?
Як на стан довкілля впливає транспортна політика КМДА?
Чи є дії КМДА щодо вирішення екологічних проблем міста дієвими? Чи складаються вони у довготривалу стратегію сталого міського розвитку?
Що робити міським активістам та недержавним організаціям для того, аби з’явилася системність у вирішення екологічних проблем?

Від смогу і заторів Київ врятує позбавлення від автомобільної залежності

З 25 липня над Києвом стоїть смог. Останнім часом це явище спостерігається у місті все частіше. Його причина — не пожежі на торфовищах, лісах чи нафтобазі, а міське забруднення. У Києві нема великих хімічних чи металургійних заводів – причиною смогу є автомобілі.

Забруднення повітря діоксидом азоту перевищує у місті граничну норму у 4-5 разів, забруднення формальдегідом — у 3-4 рази. Ми підкреслюємо, що навіть коли смогу в Києві немає, рівень забруднення міського середовища все одно критично перевищує норму, а отже питання міської екології має нас турбувати не раз на рік під час аномальної спеки, а у системний і стратегічний спосіб.

За оцінкою Всесвітньої організації охорони здоров’я, від спричинених забрудненням довкілля хворіб щороку на планеті помирає більше людей, ніж від малярії та ВІЛу разом узятих. Якщо викиди й далі зростатимуть у нинішньому темпі, загальна кількість смертей у світі, спричинених смогом, може подвоїтися й досягти шести мільйонів на рік до 2050 року.

Точкові заходи не допоможуть Києву, якщо місто не змінить транспортні пріоритети та не почне рухатися в правильному напрямку — збалансованої (сталої) мобільності.

 

Для участі у відкритій дискусії просимо зареєструватися за посиланням: https://goo.gl/forms/cSo4GdbRve6T5xsT2

Контакти для ЗМІ: Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва, media@avk.org.ua, 097 793 05 69

 

Нагадаємо, в Асоціації велосипедистів Києва вважають, що від смогу і заторів Київ врятує позбавлення від автозалежності.

 

 

інші цікаві матеріали

Ми спробували пояснити за 90 секунд, навіщо існує Асоціація велосипедистів Києва, над якою проблемою працює і як кожен може зробити Київ кращим і швидшим. Наше

Цього року Асоціація велосипедистів Києва бере участь у 10-му міжнародному архітектурному фестивалі CANactions, який відбудеться 2-3 червня в Мистецькому Арсеналі. Тема ювілейного фестивалю – ЦІННОСТІ. Мета

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство