Велостартап «25-та година» від Velokratia дає змогу жителям Русанівки добиратись на велосипеді від метро додому і навпаки. Наразі відкриті та працюють в тестовому режимі дві станції.

Станція №1 — м. Лівобережна, біля готелю “Турист”
Станція №2 — Русанівка, бул. Давидова 12

На Русанівці та Лівобережній працюють безкоштовні станції велопрокату Velokratia

З 1 червня 2016 року проводиться безкоштовний експеримент по тестуванню велостартапа по буднях з 8.00 до 10.00 та з 18.00 до 20.00.

Velokratia запрошує всіх охочих, кому зручно добиратись додому в такий спосіб, приєднатися до експерименту. Для цього необхідно надати свої дані та укласти договір учасника.

На Русанівці та Лівобережній працюють безкоштовні станції велопрокату Velokratia На Русанівці та Лівобережній працюють безкоштовні станції велопрокату

Час — найцінніша валюта планети. Якщо ви витрачаєте щоденно 2 години на подорож до роботи і назад, то в рік виходить близько 18 діб проведених виключно в транспорті! Але цей час можна зекономити і отримати додаткову годину власного життя — 25-ту годину! Велосипед їде швидше за пішохода, швидше за автівки та автобуси, що стоять в пробках. Велосипед заощаджує час. Користуючись велосипедом, ви додаєте собі 25-ту годину доби!“, — вважають власники станцій велопрокату.

Сторінка в ФБ: https://www.facebook.com/25godina/
velokrat.com
+38 099 047 79 24

Нагадаємо, наприкінці травня на Лівобережній відкрився перехоплювальний велопаркінг.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.