Для обговорення проблеми звуженого після капремонту тротуару Південного мосту представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб – Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс», а також директором КК «Київавтодор» Олександром Густєлєвим.

З боку громадськості на зустрічі були присутні представники Асоціації велосипедістів Києва, ГО “Новий київський велотрек”, Ради з урбаністики, оргкомітету Велодня та координаторка роботи АВК по Києву і радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.

Після ремонту на Південному мосту на тротуарі не лишилося місця для пішоходів і велосипедистів

Окрім проблемних питань мосту, темою зустрічі був також пошук способів та механізмів комунікації, які дадуть змогу уникнути неприємних несподіванок у майбутньому і змінити комунікацію між «дорожниками» та громадськістю.

Як варіант вирішення проблеми занадто вузького тротуару на Південному мосту було запропоновано знайти альтернативне рішення для освітлення дороги, яке дозволить або прибрати, або перенести світлові опори (ліхтарі) з тротуарної частини. Таким чином, можна буде збільшити простір для руху велосипедистів і пішоходів. Директор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв не зміг відповісти, наскільки це можливо, але пообіцяв вивчити таку можливість з КП “Київміськсвітло”. З боку КК «Київавтодор» єдиною пропозицією вирішення питання безпечного руху велосипедистів з Позняків на правий берег була пропозиція рухатися по недобудованому Дарницькому мосту.

Під час капітального ремонту Південного мосту в Києві тротуарну частину звужено до заборонених розмірів.

 

Окрім невдалого капремонту Південного мосту, на зустрічі порушили також інші проблеми, які виникли після ремонту вулиць у Києві: «недопонижені» бордюри в місцях наземних пішохідних переходів на бульварі Т. Шевченка, на Голосіївській площі, вулиці Є. Коновальця (раніше Щорса) тощо. Наслідки ремонту викликали обурення та критику серед жителів Києва, особливо велосипедистів, пішоходів та маломобільних груп населення. Щоб запобігти таким прецедентам у подальшому, комунальним службам і підприємствам запропонували співпрацювати з громадськістю на різних стадіях, зокрема формування технічних завдань і проектування.

На зустрічі вдалося досягнути таких домовленостей між міськими службами та громадськими організаціями:

  1. КК «Київавтодор» надасть переліки об’єктів, які перебувають на стадії формування технічного завдання і об’єктів на стадії проектування.
  2. Спільно з профільними громадськими організаціями аналізувати ці об’єкти.
  3. ГО допоможуть донести інформацію по кожному проекту до місцевих жителів, взявши на себе функцію посередників між проектувальниками та мешканцями, і напрацювати в короткі терміни конструктивних рішень у будівництві та реконструкції дорожніх полотен та розв’язок.
  4. Врахувовувати потреби пішоходів, маломобільних груп населення та велосипедистів при формуванні технічних завдань та проектуванні дорожніми службами.

Механізми прийняття рішень будуть вироблені в процесі перших зустрічей та обговорення проектів.

Нагадаємо, після капітального ремонту Південного мосту «Київавтодор» не залишив місця для велосипедистів і пішоходів.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

 

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Радниця міського голови Києва з питань розвитку велоінфраструктури та координаторка роботи Асоціації велосипедистів Києва по місту Ксенія Семенова закликала “Київавтодор” і Департамент транспортної інфраструктури КМДА пояснити ситуацію