Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.

Діалог між громадськими організаціями та “Київавтодором” виявився імітацією. Про це свідчить те, що комунальна служба не бажає виконувати досягнуті домовленості.

Під час капітального ремонту Південного мосту в Києві тротуарну частину звужено до заборонених розмірів.

Нагадаємо, 16 червня для обговорення проблеми тротуару Південного мосту, звуженого після капремонту, представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб — Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс», а також директором КК «Київавтодор» Олександром Густєлєвим. На зустрічі було досягнуто низки домовленостей, зокрема переговори “Київавтодору” з КП “Київміськсвітло” щодо можливостей перенести/замінити опори освітлення на Південному мосту. Також було схвалено пропозицію залучити громадськість до формування технічних завдань та обговорення проектів реконструкцій до того, як їх затвердять.

Після ремонту на Південному мосту на тротуарі не лишилося місця для пішоходів і велосипедистів

На зустрічі з громадськими організаціями директор “Київавтодору” взяв на себе відповідальність за те, що надасть необхідні дані без делегування підлеглим. За тиждень після зустрічі він не надав жодної інформації по можливостях на Південному мосту, не надав проекти ТЗ або проектів реконструкцій на обговорення. Тепер Густєлєв ігнорує запити Департаменту транспортної інфраструктури по цій темі.

Окрім невдалого капремонту Південного мосту, у Києві існують також інші проблеми, які виникли після ремонту вулиць. Наприклад, «недопонижені» бордюри в місцях наземних пішохідних переходів на бульварі Т. Шевченка — замість облаштування зебри через вузьку вул.Пирогова там встановили паркан.

«недопонижені» бордюри в місцях наземних пішохідних переходів на бульварі Т. Шевченка

Обурення та критику серед жителів Києва викликали також наслідки ремонту доріг на Голосіївській площі, вулиці Коновальця (раніше Щорса). Обурена не лише велоспільнота, як це здається “Київавтодору”. Адже в Києві окрім велосипедистів та автомобілістів, ще збереглися такі учасники дорожнього руху, як пішоходи та маломобільні групи населення. Їхні інтереси “Київавтодор” не помічає.

замість облаштування зебри через вузьку вул.Пирогова там встановили паркан

 

Ксенія Семенова, радниця міського голови Києва з питань розвитку велоінфраструктури та координаторка роботи Асоціації велосипедистів Києва по місту

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,