20 травня 2016 року активісти пішохідних та велосипедних організацій пікетували Будинок Уряду, вимагаючи внести зміни до Правил дорожнього руху та Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: знизити ліміт швидкості у містах із 60 до 50 км/год і зменшити ліміт нештрафованого перевищення швидкості із 20 до 5 км/год,

а також розробити і затвердити новий порядок обліку дорожньо-транспортних пригод замість того, що був скасований Кабінетом Міністрів України.

На думку громадських активістів, виконання цих вимог є однією з головних умов підвищення безпеки дорожнього руху в Україні та зменшення кількості загиблих і травмованих у ДТП, насамперед серед пішоходів та велосипедистів, які є найуразливішими  користувачами доріг.

Велосипедисти вимагали під Кабміном знизити ліміт швидкості авто в містах

AVK_action_Kabmin_avto_speed_2

«У 2015 на вітчизняних дорогах та автошляхах смертельні травми отримав 1961 пішохід і 270 велосипедистів, що складає близько 48% від усіх загиблих у ДТП. Понад 8 тисяч пішоходів і більш ніж 1,5 тисячі велосипедистів були травмовані. У 2016 ці показники погіршилися. Україна загалом посідає перше місце за смертністю серед пішоходів в Європі та серед країн колишньої СНД», – Віктор Козоріз, віце-президент громадської організації «Товариство учасників руху», голова Спілки захисту пішоходів.

«Головна причина смертності серед пішоходів та велосипедистів на дорогах – перевищення водіями безпечної швидкості, про це свідчить статистика ДТП. У більшості країн ЄС ліміт швидкості у місті – 50 км/год, а перевищення допустимої швидкості без штрафу – до 5 км/год. У разі наїзду на пішохода чи велосипедиста з такою швидкістю, у них є 90% шансів вижити, на відміну від наїзду на швидкості 60+ км/год, коли шанси вижити зменшуються до 5%», – Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва.

AVK_action_Kabmin_avto_speed_3

Свої вимоги до Прем’єр-міністра України В. Гройсмана та членів Уряду активісти громадських організацій виклали у петиції, яку передали до Секретаріату Кабміну. Активісти очікують, що Уряд невідкладно розгляне ці питання на своєму засіданні та ухвалить відповідні рішення.

Аналогічні акції на захист пішоходів та велосипедистів також пройшли у Одесі та Херсоні, де активісти громадських організацій пікетували місцеві органи влади з проханням передати їхнє звернення до Кабміну.

Петиція за зниження швидкості: http://bit.ly/1TpyWWh

Сторінка у фейсбуці за зниження швидкості «Мінус 10»
https://www.facebook.com/groups/www.tur.org.ua

Cтатистика аварійності в Україні: http://www.sai.gov.ua/ua//ua/static/21.htm

Відео з акції “Еспресо ТВ”

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Громадська організація Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги для допомоги постраждалим у вело-ДТП. Про це розповіли на прес-конференції в ІА «Київ Інформатор». Платформа юридичної

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Для допомоги постраждалим у велоДТП Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги. Платформа юридичної допомоги АВК зв’язує між собою юристів і людей, які потрапили у