прес-реліз

У весняний день «Велосипедом на роботу», 28 квітня, понад 300 жителів Києва приїхали на Майдан на велосипеді, щоб продемонструвати його переваги як зручного, швидкого та дешевого міського транспорту для щоденних поїздок.

Велосніданок на Майдані Незалежності в Києві організувала громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва», метою якої є комфортне та безпечне місто, де кожен хоче і може їздити на велосипеді. Аналогічні акції відбулися також в інших містах України (Харкові, Полтаві, Кривому Розі, Львові).

Члени Асоціації велосипедистів Києва впевнені, що велосипед може замінити авто в багатьох ситуаціях без шкоди для часу. «Як людина, яка їздить у Києві велосипедом на роботу не перший рік, можу сказати, що більшість страхів щодо цього надумані. У Києві середня відстань, яку треба долати людині до роботи, не перевищує 10-12 км, якраз та відстань, на якій велосипед є зручним видом транспорту. Це приблизно 40 хв у міському трафіку. Стільки ж (або й більше) займає доїзд на громадському транспорті, а часом, через пробки на дорогах, і на особистому авто», — розповів голова ради Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко.

«Окрім того, що велосипед дозволяє уникнути корків на дорогах, він ще й заощаджує гроші. При теперішніх цінах на бензин навіть брендовий велосипед при регулярному використанні окупиться за сезон», — додав член ради АВК Євген Гончаренко. Але в Асоціації велосипедистів Києва нагадали: для того, щоб велосипед став масовим транспортом у місті, необхідно створювати якісну, безпечну велосипедну інфраструктуру, стежити за станом доріг і популяризувати велотранспорт.

«У місті, в якому комфортно велосипедистам, у виграші опиняються всі. Бо зручне для велосипедистів місто — це не лише місто з велодоріжками, але й з обмеженнями швидкості руху, а значить безпечне. У 2015 році на українських дорогах в ДТП загинуло втричі більше людей, ніж в АТО. Найпоширенішою причиною смертельних ДТП є перевищення швидкості руху. Тож змінивши транспортні пріоритети в місті, можна врятувати життя багатьом людям: і пішоходам, і автомобілістам», — вважає координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова. За її словами, статистика ДТП за 2015 рік у Києві принесла хороші новини для велосипедистів: вперше за останні декілька років обійшлося без летальних випадків.

Контакти для ЗМІ:

Марина Блудша

bludsha(at)avk.org.ua

097 793 05 69

Довідково: Асоціація велосипедистів Києва працює як експертний центр та об’єднання активістів, які хочуть зробити Київ зручним для велосипедистів. Громадська організація слідкує за проектуванням та будівництвом велоінфраструктури у Києві, надає рекомендації щодо кращої організації руху велосипедистів, розробляє та лобіює зміни до нормативних державних та міських документів, проводить акції та кампанії для врахування велосипедистів на нових розв’язках та дорогах, спонукає бізнес облаштовувати зручності для велосипедистів (відвідувачів та працівників), стежить за вело-ДТП та надає допомогу збитим велосипедистам, організовує велоподії та підрахунки велосипедистів, проводить велошколу з безпеки руху тощо.

інші цікаві матеріали

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та

У п’ятницю, 22 вересня, жителі Києва взяли участь у флешмобі “Велосипедом на роботу” в День без авто, який відзначають по всьому світу. Асоціація велосипедистів Києва

Сьогодні, 25 квітня, жителі Києва приєдналися до весняного дня “Велосипедом на роботу”, метою якого є популяризація велосипеда як транспорта. До флешмобу “Велосипедом на роботу” долучилися