Радниця мера Києва з питань велоінфраструктури розшукує волонтерів для роботи над такими напрямами:

  1. Контроль за проектами реконструкції та будівництвом велодоріжок та ін велоінфраструктури
  2. Інтеграція з громадським транспортом
  3. Моніторинг планів реконструкцій паркових зон
  4. Робота зі стратегічними документами, ініціативами та фінансуванням

Чому варто долучитися?

Ви отримаєте унікальний досвід навчання та роботи з найкращими фахівцями з розвитку міського простору, велоінфраструктури та велоруху, організації кампаній та публічних заходів, аналітики для прийняття рішень.

вело1

Що ми можемо запропонувати?

Драйвовий колектив, цікаві завдання, чудовий досвід роботи, навчання, доступ до цікавих заходів та рекомендації після успішного завершення стажування. Познайомимо з Кличко :- ) (за бажанням)

11041673_945900038782952_6309786568352553001_nКоли потрібно почати?

Орієнтовний термін роботи – середина травня – початок вересня. Частину завдань можна виконувати дистанційно. Навантаження – приблизно 10 годин на тиждень але можна і більше.

Кого ми шукаємо?

Ініціативних людей будь-якого віку та статі

Бажано (але не обов”язково) з інтересом та досвідом работи у сферах, дотичних до урбаністики, архітектури та любові до міста, велосипедів та велосипедистів.

Як запропонувати свою кандидитуру?

Надіслати своє резюме з контактами та мотиваційний лист на адресу ksenia.semenova{a}avk.org.ua до 12 травня. У темі листа зазначьте “Стажування. <Ваша сфера інтересів>”

Приклади робочих завдань можна знайти нижче:

Контроль за проектами реконструкції та будівництвом велодоріжок та ін велоінфраструктури

  • Моніторинг планів міста на рік (програма соціального та економічного розвитку), скільки грошей, кому і на які об’єкти планують виділяти
  • Аналіз проектів, внесення пропозицій щодо пішо та вело, за можливості, організація обговорення попередніх проектів з велосипедистами та громадою території реконструкції
  • Інформування громадськості про плани реконструкцій та якість проектів

Інтеграція з громадським транспортом

  • Моніторити плани Київпастрансу і дептрансу, дивитись де можуть з’явитись можливості для велотранспорту
  • Співпраця з Київським інвестиційним агенством щодо пошуку варіантів запуску громадського велопрокату у Києві (конкурс, умови вибору переможця, пошук варіантів часткового грантового співфінансування тощо)
  • Пошук юридичних та інституційних умов для появи перехоплюючих велопаркінгів біля метро за межами центру

Моніторинг планів реконструкцій паркових зон

  • Контактувати з відповідальними за роботи в окремих парках, пропонувати маршрути руху велосипедистів
  • Координувати розробку рекреаційної та транспортної велосипедної навігації у зелених зонах
  • Робота зі стратегічними документами, ініціативами та фінансуванням

Моніторинг та аналіз ініціатив міста, де може/потрібно включати питання по вело (різні концепції, стратегії, дослідження, міські цільові програми)

  • Підготовка пропозицій та (в ідеалі) проектів документів, які мають бути затверджені на рівні міста для покращення умов розвитку велотранспорту
  • Моніторинг можливостей залучення іноземних фахівців та фінансів на розвиток проектів, пов’язаних з підвищенням якості проектів реконструкцій, спроможністю інженерів та, власне, будівництвом велоінфраструктури.
  • Збір та узагальнення данних, які б стали підгрунтямм для прийняття поінформованих рішень. Наприклад, статистики забруднення повітря, статистика втрат у ДТП, узагальнення цілей по вже існуючих стратегічних документах та зобов’язаннях міста (Угода мерів, Стратегія розвитку Києва, якісь нішеві стратегії та міські цільові програми, типу розвитку туризму тощо)
інші цікаві матеріали

Служба кур’єрської доставки “Велокур’єр” запрошує велосипедистів на роботу, для доставки новорічних подарунків (і після Нового року також). Обов’язки велокур’єра: експрес-доставка кореспонденції та дрібних вантажів по

Шукаємо 4 впевнених велосипедистів/-ок, які можуть раз на два тижні, по неділях, вчити велоновачків їздити на велосипеді по Києву, згідно з Правилами дорожнього руху. Нам

Контекст: Поширення велосипедного транспорту багато в чому залежить від наявності безпечних та зручних велосипедних шляхів. Поява такої велоінфраструктури можлива лише за умови прийняття відповідних рішень