Юрій Карабач,
член Асоціації велосипедистів Києва

Отримав на тестування ось такого Пінгвіна. Давно вже у мене були думки, що класно було б кріпити телефон до руля, особливо у поїздках по незнайомій місцевості, щоб дивитись на онлайн-карту або навігатор.

IMG_2380

Інструкція проста і зрозуміла, але без інструкції спосіб кріплення не очевидний, тому дивіться її одразу, щоб не жалітися потім, що щось не так працює.

1

Одразу подобається, що кріплення поміщається в кишені. Немає ніяких жорстких елементів конструкції, металу, пластику, немає необхідності залишати кріплення на рулі коли воно не використовується.

Спробував закріпити його.

2

Інтуїтивно трохи не віриться, що матеріал такий еластичний і так сильно подовжиться, але коли закріпив телефон, відчувається, що кріплення надійне.

3на_рулi

Проїхався по декільком ґрунтовим дорогам, ями, щебінь, всі ці вібрації кріплення витримує нормально, не з’їжджає, не бовтається. Виїхав на асфальт, проїхався по мощеним плитами доріжкам в парку, подолав декілька сходів – політ нормальний.

Сподобалося, що коли знімаєш телефон щоб подзвонити або щось сфотографувати, кріплення тримається на рулі і не падає.

4

Сфотографував качок на озері і повернув телефон назад на руль.

5

Подобається, що телефон фіксується надійно, не розбовтується, не прокручується на рулі, за приблизно півгодини мого катання я не помітив нічого подібного.

Єдиний сумнів, який виникає – це довговічність матеріалу. Новий Пінгвін тримає добре, але що буде з його матеріалом після року використання? Чи можна буде побачити, що його вже треба замінити новим, чи він просто в якийсь момент розірветься? Не хочеться, щоб це сталося під час активної їзди. Будемо сподіватися, що виробники приділили належну увагу властивостям матеріалу з точки зору довговічності.

Загалом Пінгвін мені сподобався, звісно не для регулярних поїздок по знайомій місцевості, але для походу чи прогулянки якимось незнайомим районом – це набагато краща альтернатива, ніж постійно зупинятися, щоб подивитись на навігатор.

Думки, висловлені в блозі членами АВК, є суб’єктивними та можуть не збігатися з офіційною позицією Асоціації.

Хочете поділитися своїми думками? Запропонуйте тему: media[at]avk.org.ua.

інші цікаві матеріали

Iрина Бондаренко, членкиня Ради Української велосипедної мережі Щастя не в тому, щоб мати гроші або речі, це всі знають. Коли Лео Борманс почав писати Світову

Якщо існує рай для велосипедистів, то він має виглядати як пересічне місто в Нідерландах. Або село. Наприклад, як Ельст. У Maps.Me Ельст позначено як село,

7 червня в Києво-Могилянській академії відбулась зустріч з мером Берліна Міхаелем Мюллером. На зустрічі був голова АВК Богдан Лепявко, який розпитав про велосипедний Берлін і