У 2016 році департамент містобудування та архітектури КМДА виступає замовником робіт на підготовку стратегічного документу – “Концепції розвитку велосипедного транспорту у Києві”.

Ключовою метою розробки і затвердження такого документу є створення системного підходу до розвитку велоінфраструктури, її якості, змін системи управління та контролю процесом розвитку велоінфраструктури та популяризації велотранспорту на рівні міста.

Минулого тижня у департаменті відбулось перше обговорення структури майбутнього документу.

Роз’яснення щодо попередньої роботи над концепцією:

Два роки тому Асоціація долучилась до ініціативи департаменту містобудування та архітектури у розробці міської цільової програми розвитку велоінфраструктури. На той момент було підготовлено схему веломаршрутів, визначено приорітетність маршрутів і послідовність їхньої реалізації, визначено заходи по популяризації велотранспорту і пораховано орієнтовні бюджети на реалізацію програми протягом п’яти років.

Проте ця програма не була узгоджена департаментов фінансів КМДА як “негалузева”. Галузевою програмою, у нашому випадку, мала б стати програма по транспорту. Проте у багатомільярдних бюджетах розвитку транспорту, велосипедний транспорт складав би менше 5% бюджету і ніколи б не фінансувався через постійне недофінансування усіх програм міста. До того ж, якісної програми розвитку транспорту досі не існує і її розробка – це питання не одного місяця, а скоріш за все, і не одного року роботи.

Тому роботу над міською цільовою програмою було припинено. На підготовку цільової програми не було витрачено жодних бюджетних коштів. Концепція/стратегія, над якою починається робота, міститиме багато пунктів, які вже були розроблені в рамках роботи над цільовою програмою, проте цей документ має створити умови та підгрунтя для системної та більш якісної роботи над розвитком велотранспорту, зокрема, і урахування руху велосипедистів при усіх реконструкціях вулиці міста.

Наразі департамент розпочинає тендерну процедуру для визначення компанії/організації, яка буде розробляти концепцію. Пропонована структура з пропозиціями, озвученими на обговоренні, ляже в основу технічного завдання на виконання робіт.

Асоціація продовжить активну співпрацю з мерією задля підготовки якісного документу, який сприятиме збільшенню кількості велосипедистів та підвищенню їхньої безпеки руху на наших вулицях.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Департамент містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації оприлюднив для громадського обговорення другий розділ “Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва”, розробленого на замовлення департаменту. У