Ксенія Семенова
Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

Flow_logoЄвропейський проект FLOW прагне підвищити роль немоторизованого транспорту шляхом створення методології оцінки ефективності пішохідного та велоруху у зниженні заторів на міських вулицях. Міста-учасники проекту будуть вчитись оцінювати вплив пішохідного руху та велотранспорту на рівень заторів та застосовувати методи транспортного моделювання у цьому контексті.

У проекті беруть учать 6 міст-лідерів популяризації пішохідного та велоруху (Будапешт, Дублін, Гдиня, Лісабон, Мюнхен та Софія) та 25 міст, які будуть переймати цей досвід. Одним з цих міст став Київ.

Завдяки участі у проекті, протягом наступних двох років Київ отримує доступ до:

  1. Трьох воркшопів з методології оцінки впливу розвитку велотранспорту та пішохідного руху на зменшення заторів;
  2. Курсу дистанційного навчання щодо інтеграції пішохідного та велоруху у транспортне моделювання;
  3. Трьох вебінарів щодо потенціалу пішохідного та велоруху як засобу зниження рівня заторів.

Більше інформації на сайті проекту: http://h2020-flow.eu/

Інформацію щодо можливостей участі у навчанні буде повідомлено додатково через веб-сайт Департаменту містобудування та архітектури КМДА та інші інформаційні ресурси КМДА.

 

Контактна особа:

Ксенія Семенова

Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

067 253 1843 || ksenia.semenova{a}avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.

Цього року КП “Київський метрополітен” розпочинає проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. На моє прохання включити до технічного завдання на проектування вимогу облаштування велопаркінгу