Ксенія Семенова
Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

Flow_logoЄвропейський проект FLOW прагне підвищити роль немоторизованого транспорту шляхом створення методології оцінки ефективності пішохідного та велоруху у зниженні заторів на міських вулицях. Міста-учасники проекту будуть вчитись оцінювати вплив пішохідного руху та велотранспорту на рівень заторів та застосовувати методи транспортного моделювання у цьому контексті.

У проекті беруть учать 6 міст-лідерів популяризації пішохідного та велоруху (Будапешт, Дублін, Гдиня, Лісабон, Мюнхен та Софія) та 25 міст, які будуть переймати цей досвід. Одним з цих міст став Київ.

Завдяки участі у проекті, протягом наступних двох років Київ отримує доступ до:

  1. Трьох воркшопів з методології оцінки впливу розвитку велотранспорту та пішохідного руху на зменшення заторів;
  2. Курсу дистанційного навчання щодо інтеграції пішохідного та велоруху у транспортне моделювання;
  3. Трьох вебінарів щодо потенціалу пішохідного та велоруху як засобу зниження рівня заторів.

Більше інформації на сайті проекту: http://h2020-flow.eu/

Інформацію щодо можливостей участі у навчанні буде повідомлено додатково через веб-сайт Департаменту містобудування та архітектури КМДА та інші інформаційні ресурси КМДА.

 

Контактна особа:

Ксенія Семенова

Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

067 253 1843 || ksenia.semenova{a}avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.